Vystoupí v něm například bývalý ředitel ZOO Praha Petr Fejk s příspěvkem na téma „Rozbalte to!“ aneb „Kdo se bojí prohry, nevyhraje“, nebo odborník na obalovou legislativu a výkonný ředitel společnosti Slicpen Miroslav Jurkovič s příspěvkem o dopadu slovenského zákona o odpadech, který v sobě zahrnul i obalový zákon.
Panelové diskuse o udržitelnosti v balení se zúčastní zástupci společností NVC, dTest, Karlovarské minerální vody, UPM Raflatac, Huhtamaki, Eko-Kom a Slipcen. Odpolední blok přinese paralelní příspěvky v marketingové sekci o obalech nápojů a potravin, a v technologické sekci o přepravním balení, automatizaci, identifikaci a balicích technologiích. Druhý konferenční den pod názvem Balení v akci bude věnován návštěvám výrobních závodů, mimo jiné společnosti THIMM Packaging. Další informace najdete na stránce www.obalko.cz.