Snadnému vyprázdnění sklenice napomáhá také její vnitřní tvar bez zúženého hrdla i její výška s ohledem na běžnou velikost čajové lžičky, kterou lze pohodlně dosáhnout na dno sklenice. Při výrobě jogurtu ve skle se využívá tradiční technologie zrání v obalu, kterou podporuje i kovový uzávěr zvaný twist-off. Ten spolu se sterilní sklenicí vytváří kyslíkovou bariéru, která zabraňuje oxidaci tuku a prodlužuje tak dobu trvanlivosti jogurtu až na 35 dní. Při prvním otevření tedy uzávěr na důkaz správného uzavření výrobku musí klapnout.
Autorem sklenice tohoto výrobku je Miroslav Fridrichovský ze společnosti O-I, podoba etikety a víčka je dílem kolektivu autorů z firmy Heinz Design. Jogurt je dosud nabízen jen v řetězcích Billa a Globus ve čtyřech příchutích: jahoda, čokoláda-višeň, borůvka-ostružina a broskev-meruňka.

