Design obalu je pro většinu lidí podstatným faktorem při koupi produktu. Produktový design rozhoduje o prodejnosti a snadném zapamatování výrobků. „Proto bylo důležité si na obou stranách nejen přesně definovat zadání, cíle a harmonogram tvorby obalového designu, ale hlavně si položit otázku jaký musí obal řady produktů Dobré z Ovsa být, aby prodával?“ říká výrobní ředitel Tomáš Vízner.
Základem grafického návrhu bylo nejen správné použití barev a písma, ale obal musel splnit určitá kritéria podle zadání klienta. Navrhovaný obal musel se zákazníkem snadno komunikovat, aby věděl, jaký produkt se v obalu nachází. Musel být poutavý, vyniknout mezi jinými podobnými produkty v místě prodeje, ale zároveň musel být schopen vytvořit produktovou řadu dle příchutí od stejného výrobce. A samozřejmě, grafická část musela splňovat povinná kritéria, jako jsou označení gramáže, trvanlivosti a informace o původu výrobce.
Nesmíme také zapomínat, že bylo třeba respektovat ekonomické aspekty výroby vzhledem k tomu, že výroba obalů patří mezi větší a dražší zakázky. Bylo třeba znát vlastnosti použitého plastového obalu, aby ho bylo možné bezchybně vysekávat a ohýbat.
Obalový design je třírozměrnou disciplínou a obal řady produktů Dobré z Ovsa byl proto navržen ve 3D modelu. „Kvalitní obalový design může zásadně zvýšit důvěryhodnost produktu, jeho prodejnost, a tím přinést vyšší tržby. Obal prodává a my vás o tom přesvědčíme. V oblasti obalového designu nabízíme komplexní řešení, od revize stávajících obalů, kterou Vám nabízíme ZDARMA, přes 3D návrhy, až po zajištění výroby obalů, vše za příznivé ceny“, dodává Tomáš Vízner.

