Do prvního ročníku soutěže je již přihlášeno téměř 60 obalů ve třech kategoriích: spotřebitelské, skupinové a přepravní obaly. Počet přihlášek potvrzuje, že výrobce baleného zboží, designéry i výrobce obalů zajímají názory uživatelů na jejich obaly, což pro ně představuje cennou zpětnou vazbu a inspirace pro další plánované inovace. Potvrdila se tedy důležitost zapojit do hodnocení kromě hodnotitelské komise složené z odborníků i uživatele obalů, kteří na reálném vzorku budou hodnotit jednotlivé aspekty balení.
První část hodnocení bude probíhat příští týden v hotelu Aquapalace Hotel Prague, kde se sejde komise složená z odborníků na jednotlivé oblasti, kteří budou komplexně a důkladně posuzovat jednotlivé přihlášené obaly. Komise z každé kategorie nominuje pět nejlepších obalů pro druhé kolo. Poté již bude následovat marketingový výzkum přímo u uživatelů obalů, který bude zajišťovat renomovaná výzkumná agentura STEM/MARK.
Do všech tří soutěžních kategorií jsou přihlášeny velmi zajímavé obaly. Komise a následně i uživatelé obalů budou mít při výběru těch nejlepších z nejlepších nelehký úkol. Zajímá Vás, jaké obaly budou ze strany komise nominované do druhého kola? Sledujte další vydání newsletteru SB NEWS a rovněž informace v časopise Svět balení 5-6.

