Design nové krušovické pivní edice se spojuje s hokejovým šampionátem. Na obalech všech produktů nechybí logo Mezinárodní hokejové federace (International Ice Hockey Federation, zkratka IIHF) a ani nápadité číselné ztvárnění stupňovitosti, které má podobu hokejového skóre.
Hokejový design obalů budou mít pivní lahve, plechovky i PET lahve, které budou na trh uvedeny v následujících dnech. Nebude chybět ani multi-balení s dárkovou sklenicí Krušovice určené speciálně pro obchodní řetězec Tesco a multi-balení plechovek Krušovice 10, které budou na obchodech k dostání začátkem dubna.
„Veškeré aktivity spojené s Mistrovstvím světa v hokeji jsme se rozhodli soustředit především na fanoušky. Kromě nové edice připravujeme také soutěž o vstupenky a další hokejové dárky," komentuje Lenka Kroupová, hlavní manažerka značky Krušovice. Mistrovství světa v ledním hokeji se uskuteční od 1. Do 17. května 2015 v O2 Areně v Praze a ČEZ Areně v Ostravě.
Do portfolia krušovického pivovaru patří Krušovice Černé, světlé výčepní pivo Mušketýr ze čtyř druhů sladů, polotmavý 13° speciál Malvaz, Krušovice Pšeničné a především krušovická Desítka a Dvanáctka, vařené na přání spotřebitelů podle dobových receptur z osmdesátých let 20. století.

