Obalové akce roku se zúčastnilo téměř 400 zájemců prahnoucích po novinkách z obalového světa. Téměř 60 % tvořili uživatelé obalových řešení, z nichž nejsilnější zastoupení měli zástupci z potravinářského a nápojářského průmyslu.
Cestu na kongres si v hojném počtu našli i reprezentanti spotřebního průmyslu, farmacie, zdravotnictví a kosmetiky. Nechyběli ani manažeři z maloobchodu a velkoobchodu.
Z hlediska postavení ve firmě bylo nejvíce uživatelů z řad manažerů a ředitelů nákupu. Na kongres se vydali i ředitelé/jednatelé a marketingoví manažeři. Ve srovnání s loňskem došlo k nejvyššímu nárůstu účastníků právě na pozici ředitele/jednatele a marketingového manažera, respektive marketingového ředitele.
Kromě prezentací, případových studií, exkurzí do dvou výrobních závodů a soutěže o nejlepší obal jsme i v letošním ročníku nabídli večerní show. Obalový Business Mixer zpestřila živá hudba a tanec profesionálů. Podle ohlasů si skutečně přišel každý na své.
A abych nezapomněla, poděkování za pomoc při přípravě odborného i večerního programu si zaslouží všichni partneři kongresu. Děkujeme!
Veronika Nolčová, group manager ATOZ PACKAGING