Cílem kongresu, pořádaného společností ATOZ Group, bylo vytvoření platformy pro setkání nejvýznamnějších hráčů z obalového trhu – dodavatelů obalů či balicích strojů, grafických studií i dalších poskytovatelů služeb pro obalový průmysl s jejich klienty, uživateli obalů. Počet i složení účastníků nasvědčují, že záměr vyšel.
Na marketingové ředitele, brand manažery, výrobní ředitele, ale také zástupce z logistické obce čekal pestrý program nabitý informacemi. Témata kongresu oslovila jak uživatele, tak poskytovatele obalových řešení, přičemž více než 60 % účastníků tvořili uživatelé obalových řešení.. Kompletní reportáž z kongresu přinese další vydání časopisu Svět balení!
Letos poprvé se v rámci OBALKO uskutečnila soutěž o nejlepší obal kongresu. Každá ze zúčastněných společností mohla nominovat jeden vlastní obal, který považuje za nejlepší, nejvíce inovativní. Všech 25 přihlášených obalů bylo vystaveno v prostorách akce, kde byly během kongresu hodnoceny účastníky kongresu.
Výsledky soutěže vyhlásil v průběhu večerního Obalového Business Mixeru Tomáš Říha, zástupce společností STEM/MARK, která garantovala regulérnost hodnocení přihlášených obalů. Vítězem se stal vratný skleněný barel v dřevěné bedýnce od společnosti AQUA ANGELS EUROPE. Ocenění v podobě skleněné trofeje si od Jeffreyho Osterrotha, generálního ředitele společnosti ATOZ Group, převzala majitelka firmy AQUA ANGELS EUROPE Ivana Sankot. Výherkyně si rovněž odnesla cenu v podobě nového iPhone 6, kterou předal Petr Ryska, vice president společnosti Vodafone Czech Republic.
Na konferenci byla představena i nová soutěž PACKSTAR. Jedná se o jediné klání na českém trhu, kde je nejlepší obal vybírán přímo samotnými uživateli obalů a to v několika kategoriích. Soutěžit se bude o nejlepší spotřebitelský, skupinový a přepravní obal. Výsledky soutěže a vyhlášení vítězných obalů proběhne příští rok na dalším ročníku kongresu OBALKO. Více informací o programu soutěže se dozvíte v průběhu listopadu!