Letos na podzim Absolut Vodka přichází s Warholovou vizí pro 21. století v podobě transformace malířova díla na trojrozměrné lahve v duchu známého hesla: “Make the Holidays Pop”. Design limitované edice využívá černou, modrou a růžovou, s detaily v barvě růžové. Dílo kopíruje Warholovy originály maleb Absolut Warhol. „Jsme nesmírně rádi, že můžeme představit tuto jedinečnou edici s designem, který je výsledkem našeho kultovního partnerství s legendárním Andy Warholem,“ říká Joao Rozario, vice President Vodkas, Pernod Ricard.
Slavný pop artista Andy Warhol se stal v roce 1986 prvním z dlouhé řady uznávaných umělců, kteří začali se švédským výrobcem celosvětově známé značky spolupracovat. Výsledkem byl originální kus, inspirovaný jeho obdivem ke kultovní lahvi. Od roku 1986 švédská značka Absolut spolupracovala s tisíci špičkovými umělci včetně Keitha Haringa, Damiena Hirsta, Louise Bourgeoise a Annie Liebovitz. Ze současných stojí za zmínku například režisér Spike Jonze nebo zpěvačka Lady Gaga. Absolut Art Collection. dnes tvoří 850 originálních designů. Limitovaná série čítá kolem 4 milionu lahví, které by měly být distribuovány po celém světě na začátku října 2014. Část výtěžku by měla putovat do Nadace Andy Warhola, která podporuje současné výtvarné umění.