Z odpoledního programu si lze vybrat hned z několika sekcí. V části věnované marketingu se můžete hned v prvním bloku Obaly pro potraviny těšit nejen na success story o tom, jak se rodí obal na úspěšný sýr ve společnosti Madeta, ale dozvíte se i co nabízejí moderní technologie pro odlišení a upoutání pozornosti zákazníka ke konkrétnímu balenému produktu. V tomto bloku nebude opomenuta ani otázka nákladů na obalové materiály. V rámci případové studie zazní nejen metodika koncepce auditu obalových materiálů, ale bude obohacena i pohledem zadavatele Masokombinátu Plzeň s provedenou optimalizací.
V následujícím bloku vás čekají nejen novinky a trendy v balení nápojů, ale budou uvedeny i konkrétní příklady úspěšných obalových řešení v segmentu vody, piva či prémiových sektů. Poslední blok marketingové sekce bude věnovaný celosvětovým trendům v balení léčiv, technickým a legislativním požadavkům kladeným na tyto obaly, bezpečnostním prvkům, které přináší směrnice 2011/62/EU a v neposlední řadě i technologiím používaných pro jejich značení.
Paralelně bude probíhat technologická sekce zaměřená na přepravní obaly, identifikaci a značení či automatizaci. Více se dozvíte o možnostech zajištění nákladu. Současná praxe bohužel ukazuje, že jednotlivé články logistického řetězce nejsou s podmínkami správného zajištění nákladu seznámeny. Návod, jak snížit logistické náklady bez negativních dopadů na bezpečnost představí v případové studii o testování stability a pevnosti paletové jednotky zástupci společnosti EKOBAL a MAKRO Cash & Carry ČR. O tom, že tlak na snižování výrobních nákladů vede k instalaci automatických obalových strojů nás budou informovat zástupci společností Procter & Gamble a Smurfit Kappa. O samoobslužných technologiích pokladních systémů, jejichž kvalita stojí na čárových kódech, bude prezentace společností GS1 Czech Republic a Globus ČR. A konečně zástupci společností Plakor Czech a GABEN nás seznámí s praktickými zkušenostmi technologie RFID.
Na konferenční část plnou užitečných informací ze světa obalů naváže večerní neformální program Obalový Business Mixer. Druhý den kongresu bude věnován „Balení v akci“, tedy návštěvám výrobních závodů společností Model Obaly a OTK Group.
Poznamenejte si do svých kalendářů datum 16. a 17. října.!
Více informací o programu na http://www.obalko.cz/obalko-2014/program/.
Počet míst je omezen, REGISTRUJTE se již nyní!