Na českém trhu se na lahvích kromě Prahy představí pět dalších metropolí (Londýn, New York, Rio de Janeiro, Šanghaj a Amsterdam), které se zároveň budou objevovat po celém světě. Nová edice zahrnuje celkem 39 měst a lahve se budou prodávat ve 189 zemích světa.
Proč se prémiová značka Heineken inspiruje velkoměsty? „Města jsou skvělým místem pro život – a bydlí v nich naši spotřebitelé, tedy mladí muži, kteří rádi zažívají nové věci, milují nové impulzy a nechtějí chybět u ničeho důležitého, nebojí se vyjít ze svého stereotypu. A proto také žijí ve velkoměstě,“ konstatuje Richard Gažo, brand manažer značky Heineken.
V září bude vydána i edice šesti půllitrových designových plechovek Cities ve stylové tašce přes rameno. Plechovky prošly designovou změnou a nově jsou celostříbrné se zeleným logem na přední a velkou červenou hvězdou na zadní straně. Taška bude k dostání od září ve velkých obchodních řetězcích (Ahold, Billa, Makro, Tesco, Globus atd.).