„Cílem redesignu je komunikovat hodnoty značky Pepsi jako značky pro mladé lidi, kteří se nebojí jít vlastní cestou, značky, která je moderní, inovativní. Celkově má nový design mladistvý náboj a energii a při uchopení vás její tvar mnohem víc přiměje zaměřit se na to, co právě držíte v ruce – tedy na současný okamžik. To jsou vlastnosti, které jsme od nového designu chtěli a které souzní s charakterem Pepsi,“ říká marketingová manažerka Pepsico pro ČR a SR Marie Baričičová.
Tvar lahve je pro Pepsi důležitým prostředkem vyjadřování a v historii značky se mnohokrát proměnil. Místo klouzavě krouživých křivek je však nová lahev ostře řezaná do jednotlivých plošek, čímž získala na dynamičnosti.
Nová lahev je součástí celosvětové kampaně Pepsi „Live For Now“. Na samotném designu lahve spolupracovala agentura Ether ze Seattlu. Vývoj nového tvaru trval asi šest měsíců, na americkém trhu se nový design lahve poprvé objevil v dubnu 2013.
Authorization