„Český zástupce O-I představil na konci minulého roku vzorek tohoto skleněného obalu pro nápoje jako úplnou novinku a nám se zalíbil svým vnitřním reliéfem (šroubovicí). Chtěli jsme ho využít pro tehdy připravovaný nový brand pro mladé a rychle jsme se dohodli na roční exkluzivitě“, popisuje genezi vzniku tohoto obalu marketingová ředitelka Vinařství Ludwig Liana Hrabálková.
„V O-I se o výrobu nového obalu zasadila tamní marketingová manažerka Adriana Ryjáčková, i díky jejímu přístupu jsme naše nové víno ve zbrusu novém obalu uvedli do půl roku na trh. Řadu Enjoy! jsme představili na veletrhu v Číně, kde měl obal velký úspěch a zalíbil se i našim čínským odběratelům. Následně jsme uzavřeli kontrakt na dodávku našich vín plněných v Ludwigu Bořetice právě do těchto lahví z O-I“.
Druhou novinkou je etiketa s fluorescenčním nátěrem, který svítí v noci nebo v modrém diskotékovém světle. Vznikla ve spolupráci L.Hrabálkové z Ludwigu a Vítězslava Staňka z SK Label z Kuřimi u Brna a i její tvar a barva cílí na mladé. Její úzký tvar umožní vyniknout šroubovitému vnitřnímu reliéfu lahve.