Jde o produktovou podporu prodeje využívající tzv. NFC (National Field Communication) technologie, kterou vyvinula logistická společnost Rehrig Pacific z Minneapolisu. Jako pilotní projekt akce probíhala v prvním čtvrtletí roku 2014 v různých obchodních sítích a jejím hlavním cílem bylo ověřit, zdali zákazníci budou užívat svých smartphonů k získání výhod a slev. Tím druhým bylo ověřit, zda akce povede ke zvýšení prodeje. Ukázalo se, že prodeje Pepsi v USA se zvýšil o 1-2%, což vedlo firmu k uskutečnění dalšího projektu.
Všichni zákazníci, kteří svým smartphonem přečetli promoční kód, dostali pětidolarovou slevu na turnaj 2014 National Collegiate Hockey Conference (NCHC). Účelem akce bylo zjistit, jaký je zájem kupujících o produkt a akce s ním spojené. Dosažený výsledek přispěl k rozhodnutí PepsiCo vyměnit všech 200 tisíc přepravek ve státě Minneapolis za nové s NFC displeji. V celých USA jich kolují 4 miliony.