Příprava redesignu byla zahájena již v roce 2010. Během této doby bylo nutno vytvořit více než 200 nových obalových položek pro český trh i pro export. Kromě etiket na lahvích se změnila například adjustáž plechovek a také všechny typy kartonových obalů. V rámci projektu došlo i ke snížení počtu variant etiket pro téměř 70 exportních zemí. To mimo jiné znamená úsporu nákladů a také zvýšení výkonu stáčíren lahví – zkrátí se totiž prostoje linek při změnách etiket pro zákazníky v různých zemích.
Jedním z hlavních cílů redesignu bylo také grafické sjednocení všech produktových řad a tím dosažení lepší identifikace výrobků spotřebitelem. „Nový obalový design značky Budweiser Budvar zachovává klíčové prvky, jako jsou tvar láhve, barevnost skloviny, logo a primární barevné kódování, přitom se ale posouvá k modernějšímu tvarosloví a větší designové čistotě,“ vysvětluje Marek Honetschläger, manažer pro inovace z Budějovického Budvaru.
Novým prvkem na etiketě je pak nový název pro každý druh piva. Namísto Světlý ležák tak nyní Budvar uvádí název B:ORIGINAL. Každý druh piva má navíc i svou vlastní dominantní barvu etikety pro ještě lepší orientaci spotřebitelů v rámci portfolia. Současný design obalu má na svědomí slovenské designérské studio 3H Creative.