Obal je založen na jednoduché konstrukci, která nechává velmi výrazně vyniknout vlastnímu produktu. „Přestože jsou plechovky v přebalu velmi pevně fixovány, lze je zároveň snadno vyjmout. Otvory pro prsty pak spotřebitelům usnadňují pohodlný transport jednotlivých balení,“ říká Josef Kroulík, manažer off-trade marketingu z Budějovického Budvaru. Akční obal navíc poskytuje velmi zajímavou komunikační plochu.
„Loni jsme akční Májové balení využili při uvedení nápoje PardálOVO bezové na trh v rámci kampaně Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba. Akční promo pack na 2 plechovky nám tak elegantně protáhl hlavní myšlenku celé komunikační kampaně až do regálů maloobchodních prodejen,“ vysvětluje Josef Kroulík. V letní sezóně pak byla využívána standardní varianta promo packu. „Protože tento obal se nám velmi osvědčil, počítáme s jeho využitím při nejrůznějších příležitostech i v budoucnu,“ dodává Josef Kroulík. Konstrukci promo packu navrhla společnost THIMM Packaging.