Obal, který prodává! To je téma druhého programového bloku konference, který otevře svojí prezentací Jiří Fiala, Creative Director z agentury Fiala & Šebek Visual Communications. Účastníci akce budou mít možnost se dozvědět, jakým způsobem lze využít potenciál obalového designu, coby nástroje pro aktivaci značky na trhu. Při budování značky hraje významnou roli i barva. Jak správně komunikovat o barvách a jaké jsou v reálu ekonomické důsledky nesprávné komunikace v rámci dodavatelského řetězce zazní v průběhu druhé prezentace.
Program bude dále pokračovat dvěma případovými studiemi. První z nich bude věnovaná příběhu nového obalu dětských nápojů značky Jupík, který se z lokální značky vypracoval až na hvězdu celosvětových designerských soutěží Pentawards a RedDot. Druhá případová studie s názvem „Šíleně jednoduché“ se opět týká obalu, který získal celosvětové ocenění. Jak probíhal vývoj tohoto promočního balení pro dvě plechovky PardálOVO a jakou roli hrálo v rámci komunikační strategie značky se dozvíte z prezentace Josefa Kroulíka z Budějovického Budvaru.
Podívejte se na kompletní program konference, registrovat se můžete na adrese www.innovation-village.cz/registrace.