Řada P3 Portable Protein Pack je díky marketingové kampani na americkém trhu na dobré pozici stát se jedním z nejsilnějších produktů na rostoucím trhu se svačinami bohatými na proteiny, který se odhaduje mít hodnotu přes 19 miliard dolarů.
Jako největší výrobce baleného masa má skupina Kraft Foods v Americe již několik osvědčených značek, kterým spotřebitelé důvěřují. Právě proto se na vývoji proteinové svačiny P3 podílely tři dobře známé společnosti – Oscar Mayer Selects Meats, Kraft Natural Cheeses a Planters Nuts.
Co se týká samotného obalu, podrobnosti o použitých materiálech a balicích technologiích nebyly zatím zveřejněny. Na první pohled je ale zjevné, že půjde o balení tvarované za tepla, se třemi přihrádkami na jednotlivé porce. Zatímco levá strana svrchní fólie je potištěná a je možné ji využít pro branding, pravá zůstává průhledná, aby bylo možné vidět obsah balení.
Zdroj: www.kraftfoodsgroup.com

