Je o něco vyšší než předešlá, a na hrdle nese reliéfní nápis Luscombe. Současně byly vylepšeny i etikety sjednocující celou nabídku příchutí.
Nová etiketovací linka od Makra
Jak rostl odbyt, Luscombe hledal řešení schopné zvýšit kapacitu linky, kterou zpomalovala aplikace etiket. Proto byl objednán Makro Mak-2 s devíti unášeči lahví a třemi etiketovacími stanicemi, aby aplikoval hlavní, zadní a krčkové samolepicí papírové etikety na 240ml, 320ml a 740ml lahve rychlostí 8000 ks/h. Rotace unášečů je řízena krokovým motorem a lahve jsou polohovány pomocí optického snímání. To je u nové lahve nezbytné, protože umístění etiket musí odpovídat reliéfnímu nápisu. Stroj by měl být instalován v dubnu, takže bude v provozu právě včas pro zásobování v jarních a letních měsících.
Richard Portman, ředitel, Makro Labelling UK, uvádí: „Luscombe je jedna z britských značek kvalitních nealkoholických nápojů. Její výrobky jsou na úrovni a nás těší, že jsme součástí další fáze jejího růstu. S týmem Luscombe jsme se setkali v září 2013 na veletrhu Drinktec, kde Makro vystavovalo poprvé. Díky tomu jsme měli příležitost ukázat jim jak Mak-2, tak naše další stroje. Veletrh nemohl přijít ve vhodnější dobu: v červnu 2014 se chystáme přestěhovat do nových prostor, protože naše kniha objednávek se utěšeně plní.“
Článek připravila LADISLAVA CAISOVÁ.