
Nová řada vín se nyní díky unikátnímu vzhledu prodává pod značkou „Paper Boy“. Obal sestává ze tří částí. Papírová lahev se skládá ze dvou polovin, které lze po použití rozdělit a recyklovat. Uvnitř pak najdeme plastový sáček, ve kterém se nachází samotné víno. Poslední součástí obalu je klasické šroubovací víčko. Celý proces správného recyklování obalu je uveden na jeho zadní straně.
S nápadem na vytvoření papírové lahve poprvé přišel britský podnikatel Martin Myerscough. Jeho první verze byly s jistým úspěchem využívány v oblasti balení mléka, ale většího rozšíření i díky mediálnímu ohlasu se mu dostalo až po vytvoření lahve na víno. Velkou výhodou jeho papírové lahve je její hmotnost, která je oproti původní téměř půlkilové skleněné lahvi jenom šestinová. Má přitom stejnou, ne-li větší odolnost, což z ní činí mnohem efektivnější obal pro transport.