logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

Tetra Pak vstupuje do nových segmentů

7. listopadu 2013
Nezařazené 0
1257
Tetra Pak vstupuje do nových segmentů

Už více než 130 značek v 50 zemích prodává potraviny v obalech Tetra Recart a jejich počet roste každým dnem, protože stále více maloobchodníků a výrobců potravin si cení logistických parametrů tohoto obalu a jeho praktičnost, přírodní vzhled a možnost prezentace značky. Do obalů Tetra Recart se už balí široká škála potravin, mimo jiné zelenina, fazole, rajčata, polévky, omáčky i krmivo pro domácí mazlíčky.

Výraznější prezentace na regálu

Hlavním důvodem rychlého nárůstu obliby těchto obalů je fakt, že Tetra Recart představuje pro maloobchodníky i výrobce dokonalý obal pro sterilované produkty a zároveň výbornou propagaci jejich značek. Díky možnosti potisknout všechny strany nápadnou grafikou upoutávají tyto obaly pozornost, aniž by personál musel trávit čas jejich natáčením směrem ke spotřebiteli.

Tetra Recart také přináší významnou úsporu nákladů, protože díky svému tvaru dokáže ušetřit až 40% prostoru na regálu oproti plechovkám. Snadno otevíratelné a chytře řešené sekundární obaly navíc zkracují čas manipulace na prodejně a vysoký počet balení na jedné paletě zvyšuje efektivitu přepravy.

package_family

Christina Hemlin, European Sourcing Manager švédského řetězce ICA, vysvětluje: „Kartonové obaly představují velmi efektivní řešení v celém dodavatelském řetězci, počínaje dopravou a skladováním a konče vystavením na regálech v prodejně. Kromě toho vedou i ke snížení počtu poškozených výrobků.”

Ekologický obal

Lehký a prostorově efektivní obal přináší maloobchodníkům výhody v celém dodavatelském řetězci. Pro stejné množství výrobku je spotřebováno méně obalového materiálu, což vede nejen k nákladovým úsporám v logistice, ale také ke snižování emisí CO2. Na jednu paletu je možné umístit až o 18% více obalů než v případě plechovek.

Dalším argumentem pro ekologicky smýšlející spotřebitele je skutečnost, že obal Tetra Recart je vyroben z kartonu s certifikací FSC. Ta prokazuje, že dřevo na výrobu nápojových kartonů pochází z lesů řádně spravovaných v souladu s přísnými ekologickými normami.

Řada studií posuzujících životní cyklus výrobků, provedených v USA, Německu, Francii, Švédsku či Velké Británii ukázala, že obal Tetra Recart má významně nižší (50-70%) uhlíkovou stopu než například plechovky nebo sklenice. To je další silný argument pro používání tohoto obalu v celém dodavatelském řetězci, kde si stále více zákazníků a maloobchodníků stanovuje přísnější cíle z hlediska ochrany klimatu.

Snadno otvíratelný obal

Schopnost reagovat na spotřebitelské trendy je pro maloobchodníky dnes prioritou. Současné trendy akcentují zdraví, bezpečnost potravin a celkovou duševní a fyzickou pohodu spotřebitelů, praktičnost, čerstvost a ekologičnost. Obal Tetra Recart splňuje nároky ve všech těchto oblastech. Výsledky několika spotřebitelských průzkumů ukázaly, že spotřebitelé vnímají Tetra Recart jako atraktivní a praktický obal, který je nositelem image přírodních výrobků a je považován za moderní. K jeho otevření nejsou zapotřebí žádné nástroje a po použití je snadné jej zmáčknout do plochého tvaru tak, aby při třídění a recyklaci zabíral minimum prostoru.

„Naše ankety a výzkumy ukazují, že když jednou začnou spotřebitelé používat kartónové obaly, zůstávají jim věrní. Brzy si uvědomí, že tyto obaly se snadno přenášejí, snadno skladují, snáze se otevírají a snáze se i recyklují,“ říká Thomas Leth, Retail Manager společnosti Tetra Pak.

S rostoucí oblibou Tetra Recart u spotřebitelů, začínají výrobci a maloobchodníci balit do těchto obalů postupně další druhy potravin. Jedním z příkladů je italské zastoupení maloobchodního řetězce COOP, které úspěšně uvedlo na trh omáčku na těstoviny, kterou si doposud lidé tradičně vyráběli sami doma nebo kupovali ve sklenicích. Vzhledem k úspěchu tohoto kroku přidala firma COOP do obalu Tetra Recart další tři výrobkové kategorie a její příklad následovalo deset dalších italských maloobchodních firem.

Více informací o společnosti Tetra Pak najdete na stránce www.tetrapak.com.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required