logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • V supermarketech se objevily nové pestrobarevné stojany na Birell Radler Na rychlé uhašení žízně...
  • Agentura BrandMe přepracovává identitu balení ostrovní značky nākd. Agentura BrandMe osvěžila...
  • Velkopopovický Kozel za více než 400 milionů korun inovuje stáčecí linku na vratné lahve Pivovar...
  • Robot Food přejmenoval nápoje FITCH Brew Co. na Here&Now Robot Food vytvořil novou značku...
  • Redukci jednorázových plastů v Česku posvětil i Senát Senátoři dnes schválili zákonnou úpravu...

Volba spotřebitelů a Innovation Village 2013

12. srpna 2013
Nezařazené 0
971
Volba spotřebitelů a Innovation Village 2013

V rámci 13. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013,který pořádá společnost ATOZ Group, vybrali spotřebitelé ze 115 přihlášených výrobků vítěze v rekordním počtu 38 kategorií. Výrobci a distributoři mohli přihlásit inovace z oblasti rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků, které byly na český trh uvedeny od září 2011 do konce roku 2012. Tento program doplnil také odborný workshop Innovation Village, letos s podtitulem Budoucnost marketingu.

Podkladem pro udělení ocenění byly výsledky exkluzivního výzkumu agentury STEM/MARK. Retailová promoce oceněných výrobků probíhá již posedmé v řetězci Interspar, dálev Penny Marketu, Tesku a v prodejnách skupiny Coop Terno a Trefa. Z vítězných výrobků jsme stejně jako loni vybrali ty, jejichž inovace spočívala v originálním obalu. Většina z nich je z kategorie potravin.

Obalové inovace 2013

Dobré maso

Dobré maso
Výrobková řada z kategorie Čerstvé masné výrobky. Pochází od certifikovaných dodavatelů. Výrobky jsou baleny v plastové vaničce s krycí fólií v ochranné atmosféře. Mají prodlouženou dobu trvanlivosti. Inovovanářada byla oceněna za nový design obalů.

Redesignovaná Adriana

Adriana těstoviny semolinové sušené
Těstoviny za 100% semoliny sušené byly oceněnytakéza inovaci obalu, která proběhla v rámci kompletního redesignu značky.

Pyramidky koření

Pyramidky koření (Vývar, Rajská omáčka, Svíčková omáčka, Punč, Svařák)
Nová řada koření v pyramidových sáčcích je určena pro snadnější přípravu tradičních českých pokrmů a zimních nápojů. Představuje velkouinovaci na českém trhu.Koření je poprvé zabaleno ve varných sáčcích. Sekundární obal – lepenková krabička – obsahuje sedm sáčků.

Staropramen světlý

Staropramen Světlý
Nová lahev s moderním designem. Standardní tvar pivní lahve byl vyměněn za originální, určený pouze pro značku Staropramen. Díky svému ikonickému tvaru je lahev dobře odlišitelná od konkurence. Součástí nového obalu je výrazný embosing ikony značky –věnce s písmenem S a letopočtem 1869.

Fino – potravinová fólie v kusech, Roller

Fino ÔÇô Potravinov+í f+-lie v kusech ÔÇô Rollbox
Role s potravinovou fólií ve formě lehce oddělitelných dílů (290×450 mm). Je zabalena v inovativní patentované krabičce. Celková délka fólie je 45 m.

Workshop s marketingovou náplní

foto_0845
Třetí ročník workshopu Innovation Village, který se letos zaměřil na budoucnost marketingu, potvrdil, že roste důraz na individuální marketing.Jak z prezentací, tak i z následující diskuse vyplynulo, že s tím, jak do našich životů přicházejí stále nové technologie, se mění i naše spotřebitelské chování. Proto je této skutečnosti zapotřebí přizpůsobit marketing a při cílení na zákazníka tyto technologie také využít.
Úvodníblok workshopu, který byl věnovaný mladým lidem a jejich vstřícnosti k reklamě a novinkám, přinesl zajímavé informace o uživatelích internetu a sociálních sítí. Moderátor Tomáš Poucha, výkonný ředitel a zakladatel Marketingového institutu VŠE,jej zahájil poněkud odlehčeně, když pronesl větu, že dnes se lidé dělí na ty, co přivolávají výtah palcem, a na ty, kteří jej přivolávají ukazováčkem. Palec podle něj používá mládež, která jej má vycvičený z ovládání nejrůznějších her, playstationů a psaní esemesek.
Eva Prajsová, brand managerka společnosti Staropramen, představila výsledky kombinace dobrého nápadu, vhodného načasování a spotřebitelsky zacíleného marketingu. To vše dalo vzniknout nové kategorii nápojů – segmentu beermixů, které jsou dnes, jak uvedla, hnacím motorem českého pivovarnictví. Na úspěchu produktů této řady měla velkou zásluhu změna designu primárníhoobal tedy lahve, ale i sekundární balení do lepenkového multipacku s kvalitním potiskem pro jeden z obchodních řetězců.
Další části workshopu byly věnovány tématům: jak zapojit do komunikačního mixu šeptandu, jak využít virální marketing v FMCG, co představuje cílená reklama v mobilu a seriálu či zda jít na nákup jen s velkým bratrem v patách. Workshop byl zakončen panelovou diskusína téma úloha individuálního marketingu, v rámci kterého by měli obchodníci a dodavatelé oslovovat zákazníka společně.

(redakčně kráceno, více informací v časopise Zboží&Prodej)

Ladislava Caisová

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022 Přední výrobce samolepicích etiket S&K LABEL obdržel toto ocenění jako první polygrafická společnost v České republice a sklízí tak uznání nejen za kvalitu produkce, ale přesvědčil i v oblasti řízení, strategie a naplňování vizí. Globální program Best Managed Companies vytvořený mezinárodní společností Deloitte podporuje rozvoj podnikání […]

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu ALL4PACK Emballage Paris 2022 je již nepostradatelnou mezinárodní obchodní akcí na konci roku. Je přední výstavou pro oblast balení a intralogistická řešení, která pokrývají celou výrobní linku, včetně strojů. Cílem veletrhu je být zdrojem inspirace a podpořit všechny hráče v odvětví tváří v […]

Durst Tau – etikety digitálně

Durst Tau – etikety digitálně Etikety a flexibilní obaly se většinou tisknou na konvenčních technologiích, trh však v této oblasti stále roste a zvyšuje se i podíl digitálního tisku a inkjetu obzvlášť. Inkjetový tisk eliminuje nákladnou a časově náročnou předtiskovou přípravu nutnou u tradičních technologií. Díky tomu si lépe poradí nejen se zmenšujícími se objemy jednotlivých […]

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků V posledních letech se v souvislosti s rychle měnícím prostředím měnily i potřeby zákazníků na mezinárodní přepravu paletizovaného zboží. Rychlost dodání a dostupnost zboží není samozřejmostí, navíc musíme přijmout poměrně razantní zdražování. Covid, krize v mezinárodní dopravě, válka na Ukrajině, brexit, nedostupnost materiálů, složité celní procesy… Ve světle všech potíží […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required