logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

Nejlepší nápojové POP 2012

11. března 2013
Nezařazené 0
900
Nejlepší nápojové POP 2012

Bude proto zajímavé všimnout si, jaké nápojové POP byly koncem loňského roku představeny na tradiční výroční konferenci Marketing-at-retail POPAI show. Součástí akce je již tradičně vyhlášení úspěšných POP ze soutěže o nejlepší komunikační prostředky na prodejních místech spojené s udílením cen POPAI Awards.
Zajímavější pro nás byly mimo jiné kategorie C (nealkoholické nápoje) a D (alkoholické nápoje a tabák. Soustředíme se přitom jen na ty výrobky, které prezentují nápoje v tekuté podobě, nikoliv práškové (čaje, kávy či jiné).
Zároveň soutěž názorně ukázala, jak často výrobci POP pracují nejen pro nadnárodní firmy jako celky, ale i pro jejich konkrétní zahraniční pobočky. Kromě českých firem či českých poboček nadnárodních společností stojí za zmínku i účast zahraničních výrobců, jako je polská ATS Display.

foto10

foto3

foto4

foto6

foto7

foto8

foto9

Společnost Dago vyvinula pro Budějovický Budvar stojan Somersby z kombinace kartonu a plastu na cider, lehký ovocný alkoholický nápoj, který se u nás teprve začíná prosazovat. Horní panel (tzv. topper) je měnitelný a stojan má – přihlédneme-li k použitým materiálům – velmi vysokou nosnost. foto3

Česká pobočka agentury Wilson & Brown vyvinula pro společnost Hubert J. E. do slovenských hypermarketů display na aperitiv Cinzano ze vstřikovaného a termoformovaného plastu ve tvaru lahve, který vychází ze standardního modelu Ellipse. Police jsou z levného vstřikovaného plastu s dlouhou životností a dobrou nosností, horní část (tzv. topkarta) z termoformovaného plastu se 3D efektem, doplněným samolepicími etiketami. Podstavou je termoformovaný plast se 3D efektem tvořícím logo podobně jako na skutečné lahvi.

Společnost Dago je také autorem piedestalu na irskou whisky Tullamore Dew pro společnost Stock z Plzně-Božkova. Piedestal byl vytvořen z dubového dřeva (stejného jako v sudech, v nichž tato whiskey zraje) a plastu v kombinaci s LED diodami při příležitosti uvedení nové lahve, kterou bude prezentovat v prémiových barech. Dubová podložka je doplněna masivním plexiblokem a LED osvětlením lahve, hran plexibloku i loga na podložce.

Do třetice Dago: originální stojan na pivo (Velkopopovický) Kozel z kovu a plastu byl vyvinut pro Pivovary Topvar. Jeho originální tvar je založen na zvlněné křivce (a vyskládání lahví připomíná kozí struky) s důrazem na snadnou manipulovatelnost s lahvemi ve stojanu. Konstrukce umožňuje i snadnou výměnu plastových komunikačních ploch.

V kategorii O (reklamní a dárkové předměty) nás zaujaly 3D štítky z červeného vrstveného plastu od společnosti Rathgeber, určené na lahve pro jubilejní řadu pivovaru Litovel pro jeho významné zákazníky. Materiál dobře přiléhající k zaoblenému hladkému podkladu podtrhuje tradiční design lahve.

Z hlediska nápojových obalů tentokrát zaujal i jeden z exponátů kategorie P (prostředky pro služby podpory prodeje). Permanentní display Can Cooler ve tvaru nápojové plechovky byl vyroben firmou ATS Display pro polskou a ukrajinskou pobočku Coca-Coly. Kovovou konstrukci s práškovým nástřikem doplňují vakuově tvarované části, vnitřní výztuhy a kovové držadlo. Jeho součástí jsou rovněž odnímatelná ramena, prostor pro papírové kelímky a pytle na odpadky. Vyrobeno bylo „ďábelských“ 666 kusů.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required