
Repasní centrum společnosti Jungheinrichv Drážďanech bylo uvedeno do provozu 1. června 2006. Jeho výrobní kapacita se od té doby téměř ztrojnásobila. Plocha o výměře 19 tis. metrů čtverečních, která je zde momentálně k dispozici, je pětkrát větší než v době založení závodu. „V březnu 2013 se začalo se spojováním stávajících hal, což povede k další dlouhodobé optimalizaci toku materiálu“, vysvětluje Ronald Ohlrogge, vedoucí oddělení pronájmu použitých vozíků ve společnosti Jungheinrich. Skutečná výrobní plocha se tím zvýší z 8 500 na celkový počet 13 500 metrů čtverečních. „Budeme tím pádem schopni repasovat profesionálně až 8 000 vozíků za rok“, shrnuje Ronald Ohlrogge.
Použité vozíky jsou průmyslově vylepšovány podle čtyřhvězdičkového principu. Ten zahrnuje čtyři aspekty: bezpečnost, techniku, design a spolehlivost. Vozíky jsou repasovány podle principu flexibilní sériové výroby. Ta se dělí na elektrické vozíky a vozíky se spalovacím motorem. Přijaté použité vozíky projdou vstupní technickou prohlídkou a potom jsou rozebrány na jednotlivé konstrukční části. Tyto části jsou poté opraveny. Části ovlivňující bezpečnost provozu vozíku jsou vyměněny. „Při repasi našich vozíků se používají originální náhradní díly Jungheinrich“, informuje Ronald Ohlrogge. Nakonec jsou vozíky lakovány. „Rozeznat náš repasovaný vozík od nového, mají problém i odborníci.Našim čtyřhvězdičkovým vozíkům proto říkáme takéJungSTARs“, dodává Ohlrogge.
V současné době probíhá výstavba lokálních center použitých vozíků Jungheinrich na čínském a brazilském trhu. „Tato centra jsou budována na místě podle úspěšné koncepce našeho drážďanského repasního centra“, uzavírá Ronald Ohlrogge.