logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

Obaly atraktivní i pro krále

1. listopadu 2012
Nezařazené 0
997
Obaly atraktivní i pro krále

Příroda, kulturní dědictví a tradice se staly základem pro estetický vzhled produktů společnosti Crabtree & Evelyn, která se zabývá výrobou tradiční britské kosmetiky v tom pravém slova smyslu: vsadila na léty prověřenou výrobu za použití přírodních surovin.

Tuhy parfem Rosewater,Filozofie společnosti se odráží v typicky britském uhlazeném designu. Luxusní kosmetické produkty, ale také rozšířený sortiment gurmánských specialit a dárků pro zákazníky, jsou baleny do obalů z kvalitních, většinou recyklovaných materiálů a disponují nejrůznějšími druhy a tvary. Kelímky, plastové lahvičky, větší i menší krabičky, papírové obaly na mýdla, dárkové taštičky z papíru nebo z textilu vynikají vkusným a nápaditým designem mísícím retro prvky se současnými trendy – poetické akvarely přírodnin z archivu botanika Johna Evelyna jsou akcentovány moderním minimalistickým dekorem. Značka dává příležitost začínajícím umělcům, pro které vypisuje soutěže právě na obalový design. Návrh akvarelů kolekce Modern English Florals vytvořila například mladá umělkyně z prestižní výtvarné akademie St. Martins v Londýně.

 

Obal patří mezi zásadní prvky značky

Design je důležitý pro každý jednotlivý výrobek. Pro firmu je velmi podstatný tzv. heritage print, obsahující veškeré ingredience, které jen v přírodě lze nalézt a jež využívá. Objevuje se téměř všude. Symbolizuje kvalitu života, a také obdiv k přírodě, která cenné dary poskytuje. Společnost používá především recyklovatelné materiály, což je pro ni velmi důležité. „Kvalita obalu hraje stejně velkou roli jako jeho design. Musí být pro klienta atraktivní, aby toužil objevit, co je skryto uvnitř. Obaly patří opravdu mezi zásadní věci a klienti je na naší značce velmi oceňují,“ říká Jana Maříková, majitelka společnosti Crabtree & Evelyn v České republice. Nové kolekce se navrhují k různým příležitostem, připravují se například obaly s dekorem Vánoc, do krabiček ve tvaru srdce se vkládají produkty ke svátku sv. Valentýna, ke Dni otců, který připadá na třetí červnovou neděli, nabízí firma stylově balené produkty pánské kosmetiky a delikátních potravin.

 

Design z USA i z Česka

h-avo44723duo_01Téměř veškerý design obalů navrhuje designové studio Pearlfisher v USA. „Jsou nesmírně kreativní a umějí výborně skloubit náš archiv se současnými požadavky. V České republice spolupracujeme s firmou Intrika. Lepší studio jsme si opravdu nemohli ani přát. Jsou mladí, mají výborné nápady a berou naše potřeby za vlastní. Někdy mají připomínky i k práci svých kolegů v USA, což je fajn“, sděluje Jana Maříková. Se studiem Intrika je firma v kontaktu téměř denně, také prostřednictvím e-shopu, v němž se novinky objevují každý měsíc.

Velkou roli hraje marketing, jenž se zabývá vnímáním značky klienty a snaží se reagovat na nové trendy. Podle Jany Maříkové nezapomíná na naše dědictví, takže dokáže skloubit úžasnou historii s novými trendy, což se dobře povedlo v nové kolekci Avokádo.

Z dalších novinek uvádí staronovou kolekci Wisteria, která právě změnila kabát do podoby nového moderního balení a na českém trhu se ještě neprodávala. V českých obchodech se objevila letos v létě. Typicky anglické balení svou elegancí zaujme také v bohatém sortimentu letošních Vánoc.

 

Inspirace z botaniky

Značku založil v roce 1972 Cyrus Harvey. Z původně rodinné firmy, která vyráběla mýdla, vybudoval dnes již světově uznávanou kosmetickou společnost. Důkazem o vysoké kvalitě luxusních mýdel, tělové kosmetiky nebo originálních přírodních vůní je i skutečnost, že se jedná o oblíbenou značku britské královské rodiny.

h-avo797120hndtherpouch01Zakladatel Cyrus Harvey byl velký obdivovatel známého botanika Johna Evelyna ze 17. Století, který zasvětil studiu přírody celý život a ve své době se zařadil mezi průkopníky ochránců přírody. Jeho motto: „Prozkoumej vše a ponech si jen to nejlepší,“ se stalo leitmotivem kosmetické společnosti – příjmení slavného botanika je součástí názvu značky. Druhá inspirace pro název pochází ze slov Crab Apple Tree. Pyrus malus neboli matka jabloň pochází z Anglie a kultivovaly se z ní jabloně, které známe dnes. Byla vždy oceňována pro své uplatnění v lékárnictví a představovala krásu a dary přírody, symbol zrodu života.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required