logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Agentura BrandMe přepracovává identitu balení ostrovní značky nākd. Agentura BrandMe osvěžila...
  • Velkopopovický Kozel za více než 400 milionů korun inovuje stáčecí linku na vratné lahve Pivovar...
  • Robot Food přejmenoval nápoje FITCH Brew Co. na Here&Now Robot Food vytvořil novou značku...
  • Redukci jednorázových plastů v Česku posvětil i Senát Senátoři dnes schválili zákonnou úpravu...
  • Gordon’s Gin uvádí na trh nový gin s příchutí pomerančů a vůní Středomoří Gordon´s Gin nyní...

SB 5/2011 BALENÍ V OBCHODĚ: Nový červeno-bílý Euro Shopper

1. září 2011
Nezařazené 0
458

Produktová řada Euro Shopper, kterou v České republice nabízejí supermarkety a hypermarkety Albert, je od září na regálech k vidění v modernějších a atraktivnějších obalech. Nový červeno-bílý design spojí všechny produkty Euro Shopper. Zákazník pak velmi snadno rozpozná, který produkt je v dané kategorii nejlevnější. Kvalita všech 350 výrobků značky Euro Shopper zůstane zachována a nezmění se ani cena.

Obaly produktů Euro Shopper prošly v České republice od ledna letošního roku postupnou proměnou. Od začátku září jsou postupně zaváděny do prodejen řetězce. K úplnému dokončení výměny dojde postupně podle doprodeje produktů v původním balení.

Jednotné barvy, lepší orientace zákazníků
Díky sjednocenému designu v červeno-bílé kombinaci zákazník kategorii výrobků Euro Shopper přesně rozpozná mezi ostatními druhy zboží. Barvy jsou nyní jednotné a snadno rozpoznatelné na rozdíl od minulosti, kdy byly odstíny barev na každém výrobku jiné a mohly tak být matoucí zejména pro starší zákazníky. Pro ještě lepší orientaci budou regály s produkty této značky označeny červeno-bílou cedulkou Nejnižší cena. „Řada Euro Shopper nic nepředstírá. Je to zboží stabilní kvality nabízející nejlevnější možnou cenu. V rámci vývoje nového designu nám šlo především o jednoduchost, která napomůže zákazníkům ve snadné orientaci při výběru zboží,“ uvedla Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.

Švédsko-česká kooperace
Nový design a vizuály výrobků připravilo švédské grafické studio SEK, českou adaptaci pak Strike Unity. Použity byly velké zřetelné názvy produktů a místo dříve obvyklých fotografií výrobku jsou nyní na obalech sympaticky jednoduché a vtipné ilustrace. Například na krabici mléka zákazníci najdou obrázek hlavy krávy – v případě plnotučného mléka je celá červená, u polotučného mléka z poloviny bílá a celá bílá u nízkotučného mléka.

Design obalu jako poznávací znak
„Design je nadčasový a první reakce našich zákazníků jsou opravdu velmi pozitivní,“ zhodnotila uvedení nových obalů na trh Zlata Ulrichová.
Jednoduchost obalů, barevné variace a nejnižší možné ceny jsou od nynějška hlavním poznávacím znakem pro řadu Euro Shopper.

Ladislava Caisová

Box:
Síť Albert
Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 225 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic. 13 000 zaměstnanců prodejen Albert obslouží týdně 3,5 milionu zákazníků. Supermarkety a hypermarkety Albert nabízejí své služby ve všech krajích České republiky a řadí se mezi 10 největších zaměstnavatelů v zemi. Společnost vykázala na českém a slovenském trhu za rok 2010 operační zisk 253 milionů korun, přičemž tržby za loňský rok činily bez DPH 42 miliard korun. Charitativní aktivity zastřešuje Nadační fond Albert. Albert je maloobchodní značka společnosti Ahold ČR.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022 Přední výrobce samolepicích etiket S&K LABEL obdržel toto ocenění jako první polygrafická společnost v České republice a sklízí tak uznání nejen za kvalitu produkce, ale přesvědčil i v oblasti řízení, strategie a naplňování vizí. Globální program Best Managed Companies vytvořený mezinárodní společností Deloitte podporuje rozvoj podnikání […]

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu ALL4PACK Emballage Paris 2022 je již nepostradatelnou mezinárodní obchodní akcí na konci roku. Je přední výstavou pro oblast balení a intralogistická řešení, která pokrývají celou výrobní linku, včetně strojů. Cílem veletrhu je být zdrojem inspirace a podpořit všechny hráče v odvětví tváří v […]

Durst Tau – etikety digitálně

Durst Tau – etikety digitálně Etikety a flexibilní obaly se většinou tisknou na konvenčních technologiích, trh však v této oblasti stále roste a zvyšuje se i podíl digitálního tisku a inkjetu obzvlášť. Inkjetový tisk eliminuje nákladnou a časově náročnou předtiskovou přípravu nutnou u tradičních technologií. Díky tomu si lépe poradí nejen se zmenšujícími se objemy jednotlivých […]

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků V posledních letech se v souvislosti s rychle měnícím prostředím měnily i potřeby zákazníků na mezinárodní přepravu paletizovaného zboží. Rychlost dodání a dostupnost zboží není samozřejmostí, navíc musíme přijmout poměrně razantní zdražování. Covid, krize v mezinárodní dopravě, válka na Ukrajině, brexit, nedostupnost materiálů, složité celní procesy… Ve světle všech potíží […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required