Produktová řada Euro Shopper, kterou v České republice nabízejí supermarkety a hypermarkety Albert, je od září na regálech k vidění v modernějších a atraktivnějších obalech. Nový červeno-bílý design spojí všechny produkty Euro Shopper. Zákazník pak velmi snadno rozpozná, který produkt je v dané kategorii nejlevnější. Kvalita všech 350 výrobků značky Euro Shopper zůstane zachována a nezmění se ani cena.
Obaly produktů Euro Shopper prošly v České republice od ledna letošního roku postupnou proměnou. Od začátku září jsou postupně zaváděny do prodejen řetězce. K úplnému dokončení výměny dojde postupně podle doprodeje produktů v původním balení.
Jednotné barvy, lepší orientace zákazníků
Díky sjednocenému designu v červeno-bílé kombinaci zákazník kategorii výrobků Euro Shopper přesně rozpozná mezi ostatními druhy zboží. Barvy jsou nyní jednotné a snadno rozpoznatelné na rozdíl od minulosti, kdy byly odstíny barev na každém výrobku jiné a mohly tak být matoucí zejména pro starší zákazníky. Pro ještě lepší orientaci budou regály s produkty této značky označeny červeno-bílou cedulkou Nejnižší cena. „Řada Euro Shopper nic nepředstírá. Je to zboží stabilní kvality nabízející nejlevnější možnou cenu. V rámci vývoje nového designu nám šlo především o jednoduchost, která napomůže zákazníkům ve snadné orientaci při výběru zboží,“ uvedla Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.
Švédsko-česká kooperace
Nový design a vizuály výrobků připravilo švédské grafické studio SEK, českou adaptaci pak Strike Unity. Použity byly velké zřetelné názvy produktů a místo dříve obvyklých fotografií výrobku jsou nyní na obalech sympaticky jednoduché a vtipné ilustrace. Například na krabici mléka zákazníci najdou obrázek hlavy krávy – v případě plnotučného mléka je celá červená, u polotučného mléka z poloviny bílá a celá bílá u nízkotučného mléka.
Design obalu jako poznávací znak
„Design je nadčasový a první reakce našich zákazníků jsou opravdu velmi pozitivní,“ zhodnotila uvedení nových obalů na trh Zlata Ulrichová.
Jednoduchost obalů, barevné variace a nejnižší možné ceny jsou od nynějška hlavním poznávacím znakem pro řadu Euro Shopper.
Ladislava Caisová
Box:
Síť Albert
Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 225 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic. 13 000 zaměstnanců prodejen Albert obslouží týdně 3,5 milionu zákazníků. Supermarkety a hypermarkety Albert nabízejí své služby ve všech krajích České republiky a řadí se mezi 10 největších zaměstnavatelů v zemi. Společnost vykázala na českém a slovenském trhu za rok 2010 operační zisk 253 milionů korun, přičemž tržby za loňský rok činily bez DPH 42 miliard korun. Charitativní aktivity zastřešuje Nadační fond Albert. Albert je maloobchodní značka společnosti Ahold ČR.