logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Matná bílá BOPP fólii Rayoface™ AWPMatt nabízí dobré vlastnosti pro uchovávání potravin...
  • Vyšší obsah recyklátu v plechovkách i další kroky. Ball představuje klimatický transformační...
  • FutureBrand aktualizovala design a maskota Nesquik od Nestlé Dlouhodobě zavedená značka mléčných...
  • Inspirace z Velké Británie: Obal na čokoládovou helmu Stormtooper od Colton Packaging Za dnešní...
  • Nové nealko pivo Kozel se stáčí do plechovek Pivovar ve Velkých Popovicích, který je součástí...

SB 5/2011 BALENÍ V OBCHODĚ: Nový červeno-bílý Euro Shopper

1. září 2011
Nezařazené 0
529

Produktová řada Euro Shopper, kterou v České republice nabízejí supermarkety a hypermarkety Albert, je od září na regálech k vidění v modernějších a atraktivnějších obalech. Nový červeno-bílý design spojí všechny produkty Euro Shopper. Zákazník pak velmi snadno rozpozná, který produkt je v dané kategorii nejlevnější. Kvalita všech 350 výrobků značky Euro Shopper zůstane zachována a nezmění se ani cena.

Obaly produktů Euro Shopper prošly v České republice od ledna letošního roku postupnou proměnou. Od začátku září jsou postupně zaváděny do prodejen řetězce. K úplnému dokončení výměny dojde postupně podle doprodeje produktů v původním balení.

Jednotné barvy, lepší orientace zákazníků
Díky sjednocenému designu v červeno-bílé kombinaci zákazník kategorii výrobků Euro Shopper přesně rozpozná mezi ostatními druhy zboží. Barvy jsou nyní jednotné a snadno rozpoznatelné na rozdíl od minulosti, kdy byly odstíny barev na každém výrobku jiné a mohly tak být matoucí zejména pro starší zákazníky. Pro ještě lepší orientaci budou regály s produkty této značky označeny červeno-bílou cedulkou Nejnižší cena. „Řada Euro Shopper nic nepředstírá. Je to zboží stabilní kvality nabízející nejlevnější možnou cenu. V rámci vývoje nového designu nám šlo především o jednoduchost, která napomůže zákazníkům ve snadné orientaci při výběru zboží,“ uvedla Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold.

Švédsko-česká kooperace
Nový design a vizuály výrobků připravilo švédské grafické studio SEK, českou adaptaci pak Strike Unity. Použity byly velké zřetelné názvy produktů a místo dříve obvyklých fotografií výrobku jsou nyní na obalech sympaticky jednoduché a vtipné ilustrace. Například na krabici mléka zákazníci najdou obrázek hlavy krávy – v případě plnotučného mléka je celá červená, u polotučného mléka z poloviny bílá a celá bílá u nízkotučného mléka.

Design obalu jako poznávací znak
„Design je nadčasový a první reakce našich zákazníků jsou opravdu velmi pozitivní,“ zhodnotila uvedení nových obalů na trh Zlata Ulrichová.
Jednoduchost obalů, barevné variace a nejnižší možné ceny jsou od nynějška hlavním poznávacím znakem pro řadu Euro Shopper.

Ladislava Caisová

Box:
Síť Albert
Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 225 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic. 13 000 zaměstnanců prodejen Albert obslouží týdně 3,5 milionu zákazníků. Supermarkety a hypermarkety Albert nabízejí své služby ve všech krajích České republiky a řadí se mezi 10 největších zaměstnavatelů v zemi. Společnost vykázala na českém a slovenském trhu za rok 2010 operační zisk 253 milionů korun, přičemž tržby za loňský rok činily bez DPH 42 miliard korun. Charitativní aktivity zastřešuje Nadační fond Albert. Albert je maloobchodní značka společnosti Ahold ČR.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Vítejte na veletrhu interpack 2023!

Vítejte na veletrhu interpack 2023! Žádný jiný veletrh tohoto oboru neodráží globální trh ve vší jeho rozmanitosti tak jako interpack. Pod heslem „simply unique“ nabízí nejucelenější přehlídku oboru obalů a příbuzného zpracovatelského průmyslu na světě. Orientaci v 18 vyprodaných halách usnadňuje koncepce zaměřená na stěžejní cílové skupiny z oborů potraviny, nápoje, sladkosti a pečivo, farmaceutický […]

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Logistika a paletové hospodářství

Logistika a paletové hospodářství Paleta je v dnešní době nejvíce používanou standardizovanou manipulační jednotkou. Najdete ji téměř v každé výrobní nebo logistické firmě a manipulaci si bez ní těžko umíme představit. Snem logistického manažera je používat jeden druh palety pro všechno. Když se sejde mix stovek dodavatelů, nakupovaných a vyráběných položek, můžete se dopracovat k desítkám […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required