logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • První ochutnávka z programu jubilejního kongresu OBALKO 10 Deset je číslo, které zasluhuje...
  • Čerstvé pečivo: Trendem jsou obaly na bázi papíru Pekárenské a cukrárenské výrobky zahrnují...
  • Jihofrancouzský pivovar Fox Hat dává na etiketách prostor regionálním umělcům Tiskárna AA Labels...
  • V supermarketech se objevily nové pestrobarevné stojany na Birell Radler Na rychlé uhašení žízně...
  • Agentura BrandMe přepracovává identitu balení ostrovní značky nākd. Agentura BrandMe osvěžila...

SB 3/2011 AKTUÁLNÍ TÉMA – VELETRHY: iF packaging award 2011

1. května 2011
Nezařazené 0
839
SB 3/2011 AKTUÁLNÍ TÉMA – VELETRHY: iF packaging award 2011

Trh brzy ovládnou obaly, které berou v úvahu udržitelnost a ochranu přírodních zdrojů, konstatovala porota iF packaging award 2011. Na odborníky udělalo obzvláštní dojem pět exponátů, jimž udělili Zlatou cenu iF, předanou během slavnostního ceremoniálu v den zahájení veletrhu interpack.

Balení nemusí nutně znamenat plýtvání zdroji a materiály. Prostá redukce obalu nepřináší vždy ty nejlepší výsledky, ale můžete jasně vidět, že skutečně existuje snaha vyvíjet obaly přátelské k životnímu prostředí. Vítězné výrobky často dosahují svých cílů, protože vycházejí z myšlenek minimalismu. Jsou vskutku mimořádně kvalitní, a především jednoduše a čistě navržené, řekli porotci iF packaging award 2011. K vidění byla řada působivých výrobků z mnoha různých oblastí obalového designu. Obzvlášť zajímavé bylo zkoumat návrhy z Asie, protože pocházejí z jiné kulturní oblasti a samozřejmě jsou naprosto odlišné od těch evropských. Výrobci, vývojáři a návrháři obalů, obalové grafiky, obalových materiálů a strojů mohli přihlašovat své produkty do šesti kategorií iF packaging award 2011: 01. spotřebitelské balení, 02. displeje + přepravní balení, 03. obalová grafika, 04. obalové materiály, 05. balicí stroje / zařízení a 06. koncepty obalů. Spolu s celkovou kvalitou návrhu porota posuzovala hlavně hlediska jako dokončování, volba materiálu, stupeň inovace, dopad na životní prostředí, funkčnost, ergonomie, vizualizace zamýšleného účelu, bezpečnost a hodnota značky / branding.

Pět Zlatých cen
Produkt: odtrhávací víčko OptiLift®
Kategorie: 01. spotřebitelské balení
Firma/výrobce: Ardagh Group, Dublin, Irsko
Návrh: Ardagh Group, Impress SA Centre R&D de Crosmières, La Flèche Cedex, Francie
Díky prolisu pro prst pod kroužkem je otevírání plechovek skutečně snadné: je to prosté a užitečné konstrukční řešení. Tento jednoduchý konstrukční prvek nesmírně zlepšuje funkčnost obalu, a to bez zvýšení nákladů. V jednoduchosti je síla!

Produkt: skleněná lahev Gize
Kategorie: 01. spotřebitelské balení
Firma/výrobce: C.M.W. Canadian Mineral Water Development S.A., Lucemburk, Lucembursko
Návrh: Achim Bach, reklamní agentura zweipunktnull gmbh, Föhren, Německo
Přihlášený exponát Gize profituje z moderní typografie a čistého designu. Tato esteticky působící skleněná láhev (použitá pro vysoce kvalitní vodu, která je nabízena v několika příchutích) si nás skutečně získala. Štíhlé tělo láhve dokonale padne do ruky.

Produkt: obal na výrobek Wild Bag® Box
Kategorie: 01. spotřebitelské balení
Firma/výrobce: winwood48 KG, Freiburg, Německo
Návrh: Joseph Pölzelbauer, Simone Pölzelbauer, identis GmbH, joseph pölzelbauer design group, Freiburg, Německo
Skvělý nápad! Díky obalu zůstává divoká zvěř na těchto taškách pod kontrolou. Výrobek je částečně viditelný, ale současně i chráněný. Hranice mezi obalem a obsahem se stírá. Úžasný obalový design.

Produkt: odnosné obaly holyfields
Kategorie: 03. obalová grafika
Firma/výrobce: Holyfields Restaurant GmbH & Co. KG, Düsseldorf, Německo
Návrh: loved GmbH, Hamburk, Německo

Fast food je fenoménem současnosti: konzumovat za pochodu nezdravé jídlo se zdá být příkazem doby. Právě to chce řešit výro- bek Holyfieldsu: nabídnout více času na požitky a zdravější stravu. Nová koncepce se jasně vymezuje od mainstreamových fastfoodových restaurací a je také velmi soudržná, dotažená až po obal. Pestré, lákavé, informativní: fotografie s ručně kreslenými ilustracemi a malou informativní vysvětlivkou vytvářejí harmonický celek, zvou vás k přečtení a zpomalení.

Produkt: vestavná tiskárna redcube pro balicí stroje
Kategorie: 05. balicí stroje a zařízení
Firma/výrobce: Hapa AG, Christoph Staub BU redcube, Volketswil, Švýcarsko
Návrh: Kay Saamer, ksp. Kay Saamer Product Design, Ober Ramstadt, Německo
Co se týká oblasti balicích strojů, pak tato tiskárna, prvek, který lze vestavět do balicích strojů, představuje novou a zvláštní úroveň kvality. Přístroj je obvykle a přehledně uspořádán, s hladkými – a tudíž hygienickými – povrchy. Ač byl redukován na samu podstatu, je to opravdový charakter!

lc

Box:
Porota zasedala už v lednu

Aby důkladně zvážila své rozhodnutí, sešla se porota už v lednu 2011. Letos 114 účastníků z 24 zemí přihlásilo celkem 203 výrobků, ceny byly uděleny 59 z nich. Vítězné exponáty v čele s pěti výherci Zlatých cen byly vystaveny během veletrhu interpack.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022 Přední výrobce samolepicích etiket S&K LABEL obdržel toto ocenění jako první polygrafická společnost v České republice a sklízí tak uznání nejen za kvalitu produkce, ale přesvědčil i v oblasti řízení, strategie a naplňování vizí. Globální program Best Managed Companies vytvořený mezinárodní společností Deloitte podporuje rozvoj podnikání […]

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu ALL4PACK Emballage Paris 2022 je již nepostradatelnou mezinárodní obchodní akcí na konci roku. Je přední výstavou pro oblast balení a intralogistická řešení, která pokrývají celou výrobní linku, včetně strojů. Cílem veletrhu je být zdrojem inspirace a podpořit všechny hráče v odvětví tváří v […]

Durst Tau – etikety digitálně

Durst Tau – etikety digitálně Etikety a flexibilní obaly se většinou tisknou na konvenčních technologiích, trh však v této oblasti stále roste a zvyšuje se i podíl digitálního tisku a inkjetu obzvlášť. Inkjetový tisk eliminuje nákladnou a časově náročnou předtiskovou přípravu nutnou u tradičních technologií. Díky tomu si lépe poradí nejen se zmenšujícími se objemy jednotlivých […]

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků V posledních letech se v souvislosti s rychle měnícím prostředím měnily i potřeby zákazníků na mezinárodní přepravu paletizovaného zboží. Rychlost dodání a dostupnost zboží není samozřejmostí, navíc musíme přijmout poměrně razantní zdražování. Covid, krize v mezinárodní dopravě, válka na Ukrajině, brexit, nedostupnost materiálů, složité celní procesy… Ve světle všech potíží […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required