Návrat krušovické Dvanáctky
Pivovar Krušovice pod vedením Tomáše Kosmáka přestal v uplynulém roce vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil novou krušovickou Desítku a Dvanáctku.
Brau Beviale 2011
Od 9. do 11. listopadu 2011 se bude v Norimberku konat nápojářský veletrh Brau Beviale.
Kompostovatelné balení květin
Společnost Innovia Films dodává konsorciu tří holandských exportérů kompostovatelnou transparentní fólii NatureFlex™ pro balení květinových cibulek.
Lehčený kontejner pro farmacii
Firma Storopack, německý výrobce ochranných obalů (Metzingen), uvádí na trh lehčený kontejner z Neoporu.
Obaly proti potravinové krizi
Podle Juliana Carrolla, ředitele EUROPENu, věnoval svět v roce 2008 jako potravinovou pomoc 6,3 mil. tun potravin. Tedy pouze desetinu toho, co spotřebitelé ve Spojeném království každoročně vyhodí.
Zakódovaná chuť léta
Společnost Tanimura & Antle, pěstitel zeleniny ve Spojených státech, používá QR kód (quick response) jako podstatnou součást marketingové kampaně Celebrate Summer.
O-I za návrat ke sklu
Společnost O-I, světový výrobce skleněných obalů, odstartoval globální kampaň s názvem Glass is Life. Snaží se v ní na základě vlastní studie přesvědčit zpracovatele nápojů a potravin, aby se vrátili ke sklu jako ke kvalitnímu a oblíbenému obalu.