logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • SB 118: Obaly pro nápoje; Etikety a jejich udržitelnost; Obalový design privátních značek Toto...
  • Ikonická lahev od Becherovky je ústředním motivem nové kampaně Becherovka spouští novou...
  • Nestlé inovuje obaly a přispívá k rozšiřování recyklačních kapacit v Česku Zhruba 94,3 % obalů...
  • Matná bílá BOPP fólii Rayoface™ AWPMatt nabízí dobré vlastnosti pro uchovávání potravin...
  • Vyšší obsah recyklátu v plechovkách i další kroky. Ball představuje klimatický transformační...

SB 1/2011 OBALY A…: POPAI STUDENT AWARD 2010

1. ledna 2011
Nezařazené 0
565
SB 1/2011 OBALY A…: POPAI STUDENT AWARD 2010

POPAI CE uspořádala již čtvrtý ročník soutěže POPAI STUDENT AWARD o nejlepší studentský design POP materiálu podle zadaného briefu od konkrétních partnerů − zadavatelů reklamy. Soutěž se za dobu své existence stala jedním ze zajímavých a úspěšných projektů s významným nárůstem počtu soutěžních prací i jejich kvality. Partnery soutěže byly tentokrát společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, Mars Czech, POS Media ČR a Soare sekt.

Soutěže se účastní studenti středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku. V loňském ročníku soutěže se poprvé objevily i práce polských studentů.

Tři různá zadání….
Zadáním společnosti Coca-Cola bylo navrhnout vhodnou POP aplikaci, která má zajistit zajímavé vystavení a prezentaci chlazených produktů 3 Coke 0,25 l Slim Can s cílem jednak podpořit nábor nových spotřebitelů a druhotně navýšit frekvenci nákupů a objemů produktů Coca-Cola, Coca-Cola zero a Coca-Cola light 0,25 l Slim Can v segmentu Off Premise – tradiční trh.
Brief společnosti Mars Czech se týkal kampaně na podporu prodeje, která staví na novém konceptu Snickers Nutcase. Design navrhovaného POP materiálu má komunikovat tento nový koncept netradičním způsobem, aby vzbudil pozornost, byl zapamatovatelný a byl odlišující a specifický pro značku Snickers. Požadovaným typem POP prostředku byl trvalý podlahový stojan určený k umístění ke stěně nebo v kombinaci dvou displejů zády k sobě.
Požadavkem dalšího zadavatele – společnosti Soare sekt − bylo vytvořit prodejní stojan v rámci celorepublikové kampaně v in-store na podporu prodeje nového produktu při jeho uvedení na trh. Cílem bylo upozornit v místě prodeje na nová vína ze Zaječí s lehce čitelnou etiketou se zajíčkem. Značka Vinařství Zaječí představuje mladé moderní vinařství, které dodává na trh lehká a svěží vína. Prodejní stojan by měl emotivně navázat na logo společnosti a měl by výrazně zaujmout svou kreativitou a originálním pojetím v místě prodeje.

… tři vítězné projekty
Odborná porota vybírala vítěze z více než 40 přihlášených studentských návrhů.
V kategorii POP materiálu dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česká republika zvítězila práce Solar Slim Can Anny Pavkové z UTB ve Zlíně. Tvar i barevnost tohoto navrhovaného POP kopírují styl Slim Can Coca-Cola. POP prezentuje chlazený nápoj a dovoluje zákazníkovi díky měnící se lentikulární fólii nahlédnout do nitra vychlazené plechovky. Prezentace vychlazeného nápoje s ledem a citronem má navodit chuť na osvěžující nápoj. POP umístěné na lednici zaujme otáčecím systémem s proměnlivými obrazy.
Jako nejlepší v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Mars Czech, s. r. o., byl vyhodnocen návrh Nutcase POP, jehož autorem je Aleš Lukašík (UTB Zlín).
Autor navrhl stojan pro tyčinky Snickers, který dodržuje nový a svěží vizuál, jenž je nejpatrnější v TV spotu Nutcase.
Stojanu nechybějí řetězy. V reklamě je na řetězu zavěšen ostřelovaný snowboard, v tomto případě slouží jako nosič výměnného reklamního banneru. Součástí stojanu je dominantní betonový sloup (imitace), vruty s matkou, na nichž jsou položeny krabice s tyčinkami. Boky stojanu jsou polepeny žlutočernými šipkami tak, jak je tomu v prostředí staré továrny v TV spotu. Horní část (s grafikou) je navržena z pohybujících se obrázků (lentikulární fólie). Při průchodu obchodem tento efekt zaručeně upoutá zákazníkovu pozornost.
Na prvním místě se v kategorii Design POP materiálu dle briefu Soare sekt, a. s., umístila pod názvem POP display pro Vinařství Zaječí práce Kristíny Filové.
Hlavním cílem práce bylo vytvoření funkčního stojanu na víno, který je použitelný v prostoru. Celý produkt vychází ze dvou částí kvůli lepší funkčnosti a stabilitě. Stojan je navržený tak, aby pojal 36 lahví, přičemž v jedné z jeho částí je možnost umístit 18 lahví. Konstrukce se skládá z více k sobě nalepených částí, které však vycházejí z jednoho tvaru a rozměru. Jsou doplněné o vrchní a spodní část stojanu. Originalita a funkčnost stojanu spočívají v možnostech vybírat a vkládat lahve z každé strany.
Vítězové soutěže převzali ocenění během listopadového galavečera POPAI AWARDS.

Daniela Krofiánová, POPAI CE

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Vítejte na veletrhu interpack 2023!

Vítejte na veletrhu interpack 2023! Žádný jiný veletrh tohoto oboru neodráží globální trh ve vší jeho rozmanitosti tak jako interpack. Pod heslem „simply unique“ nabízí nejucelenější přehlídku oboru obalů a příbuzného zpracovatelského průmyslu na světě. Orientaci v 18 vyprodaných halách usnadňuje koncepce zaměřená na stěžejní cílové skupiny z oborů potraviny, nápoje, sladkosti a pečivo, farmaceutický […]

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Logistika a paletové hospodářství

Logistika a paletové hospodářství Paleta je v dnešní době nejvíce používanou standardizovanou manipulační jednotkou. Najdete ji téměř v každé výrobní nebo logistické firmě a manipulaci si bez ní těžko umíme představit. Snem logistického manažera je používat jeden druh palety pro všechno. Když se sejde mix stovek dodavatelů, nakupovaných a vyráběných položek, můžete se dopracovat k desítkám […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required