Gastronomický trh se nedávno seznámil se zajímavou novinkou zvanou TeaBack, která zvyšuje kulturu stolování a usnadňuje manipulaci a likvidaci použitých sáčků porcovaného čaje.
TeaBack umožňuje efektivní, hygienické a společensky přijatelné odstranění čajového sáčku ze šálku a má ambice stát se novým standardem při podávání čaje v restauracích, hotelích, cukrárnách, dopravních prostředcích, kancelářích i domácnostech, a to v celosvětovém měřítku. Pochází z dílny společnosti INOVUS, která sídlí v Rokytnici v Orlických horách. Právě východní Čechy už okusily tuto novinku v praxi. V některých restauračních zařízeních a hotelech totiž TeaBack prošel testovacím provozem: „Naše zákazníky produkt zaujal a oceňují posun v kultuře pití čaje, kterou TeaBack do restaurace přinesl,“ potvrzuje majitel hotelu Havel z Rychnova nad Kněžnou.
TeaBack je vyráběn ve dvou variantách, bez využití nebo s využitím možnosti reklamy na ploše produktu: „Naším produktem reagujeme na poptávku firem, které již dlouhou dobu požadují nástroje přímého marketingu, které budou zároveň funkční,“ uvádí zástupce společnosti Inovus Luděk Bernard. Produkt s názvem TeaBack toto kritérium splňuje, a proto je pro zadavatele reklamy atraktivní. Šálek čaje totiž člověk pije v průměru 17 minut, a to je i doba, po kterou je s ním možné komunikovat pomocí speciálního nepropustného sáčku, do kterého je vylouhovaný porcovaný čaj ukládán.
TeaBack je ekologicky nezávadný a snese nejpřísnější kritéria hodnocení v oblasti ochrany životního prostředí.
Společnost INOVUS si svůj výrobek nechala patentovat pro celý svět: „Věříme, že TeaBack může zvednout kulturu stolování nejenom v naší republice,“ říká druhý zástupce společnosti Radek Hrdlička.
lc