Originální novinkou letošního podzimu, která se vyrábí ve sklárně Vetropack Moravia Glass, a. s., je zcela nová třetinková lahev na pivo Gambrinus. Značka Gambrinus se rozhodla zacílit na takzvanou generaci X a Y, tedy lidi narozené těsně před a po sametové revoluci. Právě pro mladé lidi kolem dvaceti vyvinula třetinkovou lahev 11° XCLNT, která rozhodně nevypadá jako pivní lahev ze samoobsluhy. Tam ji taky nikdo nenajde, protože lahev půjde speciálně do barů a klubů.
Lahev nemá klasickou etiketu, ale plastické logo vyvedené na plastickém povrchu a krček zdobí fluorescentní etiketa svítící pouze pod UV světlem. Na party tak konzument zapojí hmat, zrak a samozřejmě chuťové buňky. XCLNT se v Praze uvedl ve velkém stylu na XCLNT Bigg Boss Jamu v Meet Factory 8. října, kde se přes tisíc lidí přesvědčilo, že pivo je možné pít stylově. Lahve se nestačily doplňovat a na kelímky si nikdo ani nevzpomněl.
Kontakt:
VETROPACK MORAVIA GLASS, akciová společnost
Havlíčkova 180
697 29 Kyjov
Tel.: + 420 518 733 111
Fax: + 420 518 612 024
E-mail: marketing.cz@vetropack.cz
www.vetropack.cz