logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Velkopopovický Kozel za více než 400 milionů korun inovuje stáčecí linku na vratné lahve Pivovar...
  • Robot Food přejmenoval nápoje FITCH Brew Co. na Here&Now Robot Food vytvořil novou značku...
  • Redukci jednorázových plastů v Česku posvětil i Senát Senátoři dnes schválili zákonnou úpravu...
  • Gordon’s Gin uvádí na trh nový gin s příchutí pomerančů a vůní Středomoří Gordon´s Gin nyní...
  • Alza umožňuje nákup drogerie do znovupoužitelných nádob Ve svém holešovickém showroomu...

SB 5/2010 VELETRHY: Paperworld a spol. 2011

1. září 2010
Nezařazené 0
574
SB 5/2010 VELETRHY: Paperworld a spol. 2011

Ve dnech 28. 1. – 1. 2. 2011 se ve Frankfurtu nad Mohanem koná již tradiční skupina veletrhů Paperworld, Christmasworld, Beautyworld a letos poprvé také samostatný Creativeworld. Krédem trendů Paperworldu je pro nastávající sezonu zásada, že „méně znamená více“. Je odmítána přemíra luxusu, dekadence a cokoli hektického a rychlého.

Paperworld pro sezonu 2011/2012 představuje
Co je pro nás opravdu důležité? Tuto otázku si položila a na odpovědi založila svoji trendovou koncepci pro nadcházející veletrh Paperworld kreativní agentura bora.herke. Podle ní si společnost dopřává pauzu, aby nabrala dech a zamyslela se. Výsledkem jsou tři trendové oblasti pro sezonu 2010/2011 s názvy Serene Simplicity, Charming Souvenir a Boldly Fusion.
Claudia Herke, designérka z výše uvedené agentury, komentuje vývoj trendů takto: „Zkoumali jsme a hodnotili různé oblasti, zejména umění, grafiku, nábytek a architekturu. Z výstav, veletrhů, časopisů a knih jsme čerpali informace, které jsme shromáždili, uspořádali a vzájemně je mohli propojit s osvědčenou klasikou.“ Některé aspekty nadcházejících trendů se objevily již v atmosféře loňského veletrhu. Velmi důležitý je zejména vztah mezi kvalitou či luxusem a svérázností či osobitostí.
Všechny oblasti našeho života – od koníčků a volnočasových aktivit až po obchod a kancelářskou práci ovlivňuje také emocionálnost a originálnost. Vysoká kvalita se dostává i do papírenského a kancelářského sektoru, ačkoli zde je kladen důraz spíše na účelnost než na luxusní materiál. Na cestě k osobitému výběru najde spotřebitel na veletrhu to, co hledá, a následně i přehlednost a princip „méně je více“.

Klidná jednoduchost (Serene Simplicity) znamená také harmonii a zdokonalení
Jádrem tohoto klasického trendu je špičkový design. Elegantní průmyslový design akcentuje princip „ořezání až na dřeň“ a grafické struktury. Modernost se snoubí s klasikou. Dekorační prvky jsou potlačeny a nahrazeny střízlivými, jednoduchými liniemi. „Řada designérů pracuje se vzpomínkami na vlastní začátky a svými produkty a uváděním retro přehlídek vytváří novou klasiku,“ říká Claudia Herke. Ústředním tématem tohoto trendu je nová definice klasiky, nikoli futuristické znovuobjevování.

Okouzlující vzpomínka (Charming Souvenir) evokuje bezstarostnost, svěžest a kouzlo
Tento styl oživuje veselost a bezstarostnost 50. let. Rozkošné retro inspirace jsou přeloženy do moderního jazyka a evokují dotek ženské ručky a bezstarostnost. Akcentujícím prvkem tohoto rozmarného pastelového světa jsou abstraktní a geometrické vzory. „Je zde patrný i návrat k minulosti, jen v jiné formě. Ústředním motivem není retro, ale moderní interpretace barev a vzorů,“ vysvětluje Claudia Herke. Elegantní styl 50. let dorazil do 21. století ve formě svěžího modernismu.

Smělé spojení (Boldly Fusion) se skládá z expresivnosti, mladistvosti a osobitosti
V tomto trendu se mísí zdánlivě nesmísitelné. Kulturní vlivy se potkávají a bezprostředně promíchávají. Expresivní vzory, zářivé barvy, ošoupané povrchy a třpytivé materiály se spojují v klidném harmonickém soubytí. „Významnou úlohu v tomto trendu hraje individualita. Když ji máte rádi, tak ji máte rádi. Opravdovou třešničkou na dortu je spojení moderních a etnických vlivů,“ dodává Claudia Herke. Svěží kombinace a mladistvý elán dávají tomuto expresivnímu trendu jedinečný charakter.

Christmasworld – cesta kolem světa
Na obzoru je sezona kontrastů. Úkolem stylistické agentury bora.herke je sledovat novinky v oblasti módy, interiérového designu a streetlifu a formulovat dekorační trendy pro sezonu 2011/2012. „Čtyři trendy, které předpovídáme pro nadcházející sezonu, jsou stejně rozmanité a rozdílné, jako je příroda všestranná a krásná,“ říká Claudia Herke. Přehlídka trendů na nejvýznamnějším mezinárodním veletrhu slavnostních dekorací ve Frankfurtu ve dnech 28. ledna až 1. února 2011 bude konkrétní ukázkou nových témat a trendů pro slavnostní sezonu 2011/2012: Jejich společným jmenovatelem jsou přírodní materiály, vlivy různých kultur, domácí výrobky a nové interpretace klasických produktů.

Ladislava Caisová

Box:
Veletrh s doprovodem

V rámci veletrhu Paperworld bude studio bora.herke nabízet prohlídky s doprovodem po trendové show každý den od 10.30 a 15 hodin. Po prohlídce bude následovat přednáška o dopadu a způsobu přenosu trendových témat. Návštěvníci letos poprvé obdrží bezplatně výtisk brožury trendů Paperworld 2011 představující nejdůležitější barvy, látky a návrhy, a to u informačního stánku trendové přehlídky C90 v hale 6.1. Více informací najdete na www.paperworld.messefrankfurt.com.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022 Přední výrobce samolepicích etiket S&K LABEL obdržel toto ocenění jako první polygrafická společnost v České republice a sklízí tak uznání nejen za kvalitu produkce, ale přesvědčil i v oblasti řízení, strategie a naplňování vizí. Globální program Best Managed Companies vytvořený mezinárodní společností Deloitte podporuje rozvoj podnikání […]

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu ALL4PACK Emballage Paris 2022 je již nepostradatelnou mezinárodní obchodní akcí na konci roku. Je přední výstavou pro oblast balení a intralogistická řešení, která pokrývají celou výrobní linku, včetně strojů. Cílem veletrhu je být zdrojem inspirace a podpořit všechny hráče v odvětví tváří v […]

Durst Tau – etikety digitálně

Durst Tau – etikety digitálně Etikety a flexibilní obaly se většinou tisknou na konvenčních technologiích, trh však v této oblasti stále roste a zvyšuje se i podíl digitálního tisku a inkjetu obzvlášť. Inkjetový tisk eliminuje nákladnou a časově náročnou předtiskovou přípravu nutnou u tradičních technologií. Díky tomu si lépe poradí nejen se zmenšujícími se objemy jednotlivých […]

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků V posledních letech se v souvislosti s rychle měnícím prostředím měnily i potřeby zákazníků na mezinárodní přepravu paletizovaného zboží. Rychlost dodání a dostupnost zboží není samozřejmostí, navíc musíme přijmout poměrně razantní zdražování. Covid, krize v mezinárodní dopravě, válka na Ukrajině, brexit, nedostupnost materiálů, složité celní procesy… Ve světle všech potíží […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required