Místo papírových krabic bude sportovní obuv značky Puma balena do polypropylenové tašky s lepenkovým rámem Clever Little Bag. Cílem firmy bylo vyvinout ekologicky vstřícné balení a distribuční systém, to znamená snížit environmentální stopu každého balení od suroviny až po prodejnu.
Spojila se proto s Yvesem Béharem, průmyslovým designérem a zakladatelem designového studia Fuseproject v San Francisku a New Yorku, známým svým pozitivním přístupem k novým technologiím a životnímu prostředí. V rámci projektu vzniklo během 21 měsíců 40 prototypů, výsledné balení je ze 100% recyklovaného papíru a netkaného polypropylenu s 20 % recyklovaného materiálu. Zavedením jeho výroby ušetří Puma 8500 t papíru (snížení o 65 %), 20 milionů MJ elektřiny, milion litrů topného oleje, milion litrů vody, 500 tisíc litrů nafty a 275 tun plastu ročně díky zrušení plastových tašek.
Projekt není jedinou aktivitou Pumy směřující k dlouhodobé udržitelnosti. Věškeré sportovní oblečení mění klasické polyetylenové sáčky za biodegradovatelné obaly z kukuřičného škrobu. Firma tak ušetří dalších 720 t plastů ročně.