V současné době prochází značka celozrnných chlebů Wasa vizuální proměnou. Kromě změny loga probíhá také celkový redesign obalů. Další inovaci zaznamenají zákazníci přímo v prodejních prostorech. Regály s výrobky Wasa budou výrazněji označeny. Celkovým záměrem firmy je, aby tyto produkty byly vnímány jako pekárenské výrobky.
„Snažíme se sladit produktové portfolio Wasa a zlepšit také dostupnost v místech prodeje,“ uvádí Martina Vízelková, produkt manager pro výrobky Wasa. „Obaly jsou modernější a na spotřebitele by díky novému designu měly působit přírodněji a originálněji, jako například logo ve tvaru zrna, které evokuje přírodní ingredience. Osobitější dojem novým obalům dodává využití kreativních kreseb žitného pole, ptáků či květin. Působí přirozeně a vyvolávají dojem zdravého životního stylu. Věříme, že tak posuneme celkové vnímání značky a Wasa bude brána nejen jako výrobce křehkých křupavých chlebů, ale především jako pekárenská značka.“ Společnost Wasa byla založena v roce 1919 ve Švédsku a v současné době má výrobní závody také v Německu a Norsku. Své produkty vyváží přibližně do čtyřiceti zemí světa. Na český trh dodává její výrobky exkluzivně od roku 1993 společnost Emco.
lc