Protože opakovaně uzavíratelný obal byl dosud často nenaplněnou potřebou zpracovatelů masa, švýcarský výrobce masných výrobků a uzenin Ospelt nedávno zavedl pro svou řadu Malbuner (maso krájené na plátky) balení Amcor ReClose, jež reaguje na poptávku po uživatelsky pohodlnějších a ekologičtějších obalech.
Krycí vrstva Amcor ReClose je vhodným řešením pro čerstvé výrobky, např. plátky masa a sýra, paštiky nebo sendviče. Díky uživatelsky vstřícnému otevírání a možnosti opakovaného uzavírání zůstávají výrobky déle čerstvé, a nedochází k plýtvání jídlem. Přes průhlednou fólii je výrobek dokonale vidět. Její odolnost vůči proražení a signalizace porušení obalu představují další výhody jak pro obchodníky, tak pro spotřebitele. „Menší tloušťka krycí fólie přispívá ke snížení hmotnosti obalu, proto má pozitivní dopad na emise CO2. Přispívá i k tomu, aby se povědomí o značce Malbuner udrželo během celého životního cyklu výrobku, protože maso není potřeba přebalovat do plastových krabiček nebo do fólie,“ uvedla Birgitta Faragová, marketingová manažerka Ospeltu.
Amcor Flexibles, divize Amcoru, s ročními čistými tržbami 1,6 mld. eur a výrobou v 22 zemích Evropy a Ameriky, je jedním z největších dodavatelů flexibilních obalů na světě. Dodává širokou škálu výrobků pro potravinářský, nápojový a tabákový průmysl i zdravotnictví.
lc