logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • První ochutnávka z programu jubilejního kongresu OBALKO 10 Deset je číslo, které zasluhuje...
  • Čerstvé pečivo: Trendem jsou obaly na bázi papíru Pekárenské a cukrárenské výrobky zahrnují...
  • Jihofrancouzský pivovar Fox Hat dává na etiketách prostor regionálním umělcům Tiskárna AA Labels...
  • V supermarketech se objevily nové pestrobarevné stojany na Birell Radler Na rychlé uhašení žízně...
  • Agentura BrandMe přepracovává identitu balení ostrovní značky nākd. Agentura BrandMe osvěžila...

SB 2/2008 KONGRESY A KONFERENCE: Paříž ocenila inovace v balení parfémů a kosmetiky

1. března 2008
Nezařazené 0
656
SB 2/2008 KONGRESY A KONFERENCE: Paříž ocenila inovace v balení parfémů a kosmetiky

Letošní, čtvrtý ročník PCD kongresu a výstavy (Perfume, Cosmetics& Design), který se konal koncem ledna v Paříži v Cité des Science et de l’Industrie, byl zaměřen na inovace obalů a automatických prodejních systémů.

Během dvou dnů se mohlo 1200 manažerů světových výrobců parfémů a kosmetiky z 32 zemí zabývajících se výzkumem a vývojem obalů, nákupem obalů či marketingem setkat s 60 vystavovateli. Ti zde zastupovali hlavní dodavatele obalových materiálů, technologií a služeb.

Všichni zúčastnění měli příležitost zúčastnit se 40 přednášek o klíčových otázkách, jakými jsou: proces inovace, strategie vývoje, vztahy s dodavateli, kosmetika a její dopad na životní prostředí, vyhlídky do budoucna a nové technologie.

Prezentace vystavovatelů se týkaly inovací v obalech pro kategorii líčidla, parfémy a prostředky pro péči o krásu, tělo a hygienu v souvislostech, jakými jsou slučitelnost s ochranou životního prostředí, prodej v automatech, odebírání vzorků, výtvarné prostředky v propagaci, reklama, nanotechnologie, boj proti padělkům atd.

PCD cena deseti inovacím

K podtržení významu technologické stránky inovací, které nejsou často spotřebitelem vůbec zaznamenány, bylo uděleno 10 ocenění za novinky v balení parfémů a kosmetiky.

 

  • Cena PCD za líčidla v kategorii Tvář (Face) byla udělena podkladovému krému Perfect Touch firmy Yves Saint Laurent, zastoupené Ericem Caulierem, vedoucím skupiny pro vývoj obalů.

___________________________________________

  • Cena PCD za líčidla v kategorii Oči (Eyes) byla udělena maskaře Lash XL společnosti The Estée Lauder Companies, zastoupené Francisem Corbellinim, konstruktérem obalů, Christophem Jakobem, konstruktérem obalů, a Jonathanem Thayerem, konstruktérem obalů.

___________________________________________

  • Cena PCD za líčidla v kategorii Rty (Lips) byla udělena rtěnce Rouge Allure firmy Chanel, zastoupené Francescou Bampo z oddělení marketingu líčidel, Nicolasem Castexem, konstruktérem obalů pro líčidla, a Olivierem Perrinem, vedoucím tvorby maket.

___________________________________________

  • Rtěnka společnosti Lancôme Color Fever, zastoupená Yannem Morhainem, vedoucím obalů líčidel u L’Oréal Produit de Luxe International, získala zvláštní ocenění v kategorii Rty.

___________________________________________

  • Cena PCD za péči v kategorii Péče o vlasy (Hair Care) byla udělena dokončovacímu krému Tec Play Ball firmy L’Oréal Professional, zastupované Anne Deauge z Inovace obalů a Christianem Revenu, vedoucím pro profesionální obaly výrobků.

___________________________________________

  • Cena PCD v kategorii Péče o tělo (Body Care) byla udělena tělové vodě ARMANI code, zastupované Thierrym Rambozem, vedoucím obalů pro produkty péče a hygieny z L’Oréal Produit de Luxe International.

___________________________________________

  • Cena PCD v kategorii Dámský parfém (Women’s Perfume) byla udělena parfému Palazzo firmy FENDI, zastupované Alexandrou Wolfe, vedoucí rozvoje marketingu LVMH, a Laetitií Giraudeau z vývoje obalů LVMH.

___________________________________________

  • Obal parfému Elle firmy Yves Saint Laurent, zastoupené Ericem Caulierem, vedoucím skupiny pro vývoj obalů, obdržel zvláštní ocenění v kategorii Dámský parfém.

___________________________________________

  • Cena PCD v kategorii Pánský parfém (Men’s Perfume) byla udělena výrobku Attitude firmy Giorgio Armani, zastoupené Francoisem Martinem, vedoucím obalů parfémů u L’Oréal Produit de Luxe International.

___________________________________________

  • Obal dvojice parfémů Fuel for Life firmy DIESEL, zastoupené Pierrem Ducastinem, vedoucím obalů parfémů u L’Oréal Produit de Luxe International, získal zvláštní ocenění.

___________________________________________

Tyto ceny udělila nezávislá porota složená z novinářů specializovaných na kosmetický průmysl, odborníků na obalovou techniku a zástupců předních autorit v oboru parfémů a kosmetiky:

Noëlle Batice, novinář v oboru kosmetiky
Alain Béthune, ředitel výzkumu obalů HBC, L’Oréal
Hervé Bouix, viceprezident korporace pro nové podniky a zvláštní projekty v obalech, The Estée Lauder Inc., USA
Evelyne Dreyfus, novinářka v oboru kosmetiky
Michel Dupuis, ředitel strategie nákupů, Sociétés Bourjois & Chanel
Jean-Paul Marty, ředitel, dermatologická laboratoř farmaceutické fakulty v Châteneay Malbry, prezident SFC (Francouzské kosmetologické společnosti), expert Evropského úřadu pro bezpečnost zdravotnických výrobků
Jean-Louis Mathiez, Cinq. Pats
Charles Pileur, ředitel pro obaly, YSL Beauté
Claudie Santini, prezident Národní farmaceutické akademie

Účastníci PCD kongresu ve svých diskusních příspěvcích jednomyslně kladli důraz na kvalitu produkce, zájem o spolupráci a přátelské vztahy mezi výrobci i spotřebiteli. Pátý ročník PCD (Parfémy, kosmetika a výtvarný, konstrukční návrh) je připravován na počátek února 2009 opět v Paříži.

Ladislava Caisová
(s použitím materiálů a fotografií agentury Oriex Communication)

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022

S&K LABEL získal prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022 Přední výrobce samolepicích etiket S&K LABEL obdržel toto ocenění jako první polygrafická společnost v České republice a sklízí tak uznání nejen za kvalitu produkce, ale přesvědčil i v oblasti řízení, strategie a naplňování vizí. Globální program Best Managed Companies vytvořený mezinárodní společností Deloitte podporuje rozvoj podnikání […]

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu

Veletrh ALL4PACK 2022 se zaměří na hlavní trendy a výzvy v obalovém průmyslu ALL4PACK Emballage Paris 2022 je již nepostradatelnou mezinárodní obchodní akcí na konci roku. Je přední výstavou pro oblast balení a intralogistická řešení, která pokrývají celou výrobní linku, včetně strojů. Cílem veletrhu je být zdrojem inspirace a podpořit všechny hráče v odvětví tváří v […]

Durst Tau – etikety digitálně

Durst Tau – etikety digitálně Etikety a flexibilní obaly se většinou tisknou na konvenčních technologiích, trh však v této oblasti stále roste a zvyšuje se i podíl digitálního tisku a inkjetu obzvlášť. Inkjetový tisk eliminuje nákladnou a časově náročnou předtiskovou přípravu nutnou u tradičních technologií. Díky tomu si lépe poradí nejen se zmenšujícími se objemy jednotlivých […]

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků

Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků V posledních letech se v souvislosti s rychle měnícím prostředím měnily i potřeby zákazníků na mezinárodní přepravu paletizovaného zboží. Rychlost dodání a dostupnost zboží není samozřejmostí, navíc musíme přijmout poměrně razantní zdražování. Covid, krize v mezinárodní dopravě, válka na Ukrajině, brexit, nedostupnost materiálů, složité celní procesy… Ve světle všech potíží […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required