logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Skupina Kofola sice v první čtvrtletí letošního roku čelila poklesu tržeb napříč svými trhy,...
  • Moderní řešení balení v potravinářství, farmaceutickém i technickém průmyslu. V oblasti...
  • Ve spolupráci s německým výrobcem podlahových systémů Uzin vyvinula společnost Mondi inovovaný...
  • Společnost Ishida Europe otevřela v Čestlicích u Prahy nové centrum, které bude sloužit zejména...
  • Na dnešním trhu si všichni účastníci – od výrobců přes maloobchodníky až po spotřebitele – stále...

SB 2/2008 KONGRESY A KONFERENCE: Paříž ocenila inovace v balení parfémů a kosmetiky

1. března 2008
Nezařazené 0
899
SB 2/2008 KONGRESY A KONFERENCE: Paříž ocenila inovace v balení parfémů a kosmetiky

Letošní, čtvrtý ročník PCD kongresu a výstavy (Perfume, Cosmetics& Design), který se konal koncem ledna v Paříži v Cité des Science et de l’Industrie, byl zaměřen na inovace obalů a automatických prodejních systémů.

Během dvou dnů se mohlo 1200 manažerů světových výrobců parfémů a kosmetiky z 32 zemí zabývajících se výzkumem a vývojem obalů, nákupem obalů či marketingem setkat s 60 vystavovateli. Ti zde zastupovali hlavní dodavatele obalových materiálů, technologií a služeb.

Všichni zúčastnění měli příležitost zúčastnit se 40 přednášek o klíčových otázkách, jakými jsou: proces inovace, strategie vývoje, vztahy s dodavateli, kosmetika a její dopad na životní prostředí, vyhlídky do budoucna a nové technologie.

Prezentace vystavovatelů se týkaly inovací v obalech pro kategorii líčidla, parfémy a prostředky pro péči o krásu, tělo a hygienu v souvislostech, jakými jsou slučitelnost s ochranou životního prostředí, prodej v automatech, odebírání vzorků, výtvarné prostředky v propagaci, reklama, nanotechnologie, boj proti padělkům atd.

PCD cena deseti inovacím

K podtržení významu technologické stránky inovací, které nejsou často spotřebitelem vůbec zaznamenány, bylo uděleno 10 ocenění za novinky v balení parfémů a kosmetiky.

 

  • Cena PCD za líčidla v kategorii Tvář (Face) byla udělena podkladovému krému Perfect Touch firmy Yves Saint Laurent, zastoupené Ericem Caulierem, vedoucím skupiny pro vývoj obalů.

___________________________________________

  • Cena PCD za líčidla v kategorii Oči (Eyes) byla udělena maskaře Lash XL společnosti The Estée Lauder Companies, zastoupené Francisem Corbellinim, konstruktérem obalů, Christophem Jakobem, konstruktérem obalů, a Jonathanem Thayerem, konstruktérem obalů.

___________________________________________

  • Cena PCD za líčidla v kategorii Rty (Lips) byla udělena rtěnce Rouge Allure firmy Chanel, zastoupené Francescou Bampo z oddělení marketingu líčidel, Nicolasem Castexem, konstruktérem obalů pro líčidla, a Olivierem Perrinem, vedoucím tvorby maket.

___________________________________________

  • Rtěnka společnosti Lancôme Color Fever, zastoupená Yannem Morhainem, vedoucím obalů líčidel u L’Oréal Produit de Luxe International, získala zvláštní ocenění v kategorii Rty.

___________________________________________

  • Cena PCD za péči v kategorii Péče o vlasy (Hair Care) byla udělena dokončovacímu krému Tec Play Ball firmy L’Oréal Professional, zastupované Anne Deauge z Inovace obalů a Christianem Revenu, vedoucím pro profesionální obaly výrobků.

___________________________________________

  • Cena PCD v kategorii Péče o tělo (Body Care) byla udělena tělové vodě ARMANI code, zastupované Thierrym Rambozem, vedoucím obalů pro produkty péče a hygieny z L’Oréal Produit de Luxe International.

___________________________________________

  • Cena PCD v kategorii Dámský parfém (Women’s Perfume) byla udělena parfému Palazzo firmy FENDI, zastupované Alexandrou Wolfe, vedoucí rozvoje marketingu LVMH, a Laetitií Giraudeau z vývoje obalů LVMH.

___________________________________________

  • Obal parfému Elle firmy Yves Saint Laurent, zastoupené Ericem Caulierem, vedoucím skupiny pro vývoj obalů, obdržel zvláštní ocenění v kategorii Dámský parfém.

___________________________________________

  • Cena PCD v kategorii Pánský parfém (Men’s Perfume) byla udělena výrobku Attitude firmy Giorgio Armani, zastoupené Francoisem Martinem, vedoucím obalů parfémů u L’Oréal Produit de Luxe International.

___________________________________________

  • Obal dvojice parfémů Fuel for Life firmy DIESEL, zastoupené Pierrem Ducastinem, vedoucím obalů parfémů u L’Oréal Produit de Luxe International, získal zvláštní ocenění.

___________________________________________

Tyto ceny udělila nezávislá porota složená z novinářů specializovaných na kosmetický průmysl, odborníků na obalovou techniku a zástupců předních autorit v oboru parfémů a kosmetiky:

Noëlle Batice, novinář v oboru kosmetiky
Alain Béthune, ředitel výzkumu obalů HBC, L’Oréal
Hervé Bouix, viceprezident korporace pro nové podniky a zvláštní projekty v obalech, The Estée Lauder Inc., USA
Evelyne Dreyfus, novinářka v oboru kosmetiky
Michel Dupuis, ředitel strategie nákupů, Sociétés Bourjois & Chanel
Jean-Paul Marty, ředitel, dermatologická laboratoř farmaceutické fakulty v Châteneay Malbry, prezident SFC (Francouzské kosmetologické společnosti), expert Evropského úřadu pro bezpečnost zdravotnických výrobků
Jean-Louis Mathiez, Cinq. Pats
Charles Pileur, ředitel pro obaly, YSL Beauté
Claudie Santini, prezident Národní farmaceutické akademie

Účastníci PCD kongresu ve svých diskusních příspěvcích jednomyslně kladli důraz na kvalitu produkce, zájem o spolupráci a přátelské vztahy mezi výrobci i spotřebiteli. Pátý ročník PCD (Parfémy, kosmetika a výtvarný, konstrukční návrh) je připravován na počátek února 2009 opět v Paříži.

Ladislava Caisová
(s použitím materiálů a fotografií agentury Oriex Communication)

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Flowpack – balicí technologie pro široké spektrum produktů

Moderní řešení balení v potravinářství, farmaceutickém i technickém průmyslu. V oblasti průmyslového balení se stále častěji uplatňuje technologie Flowpack – systém, který umožňuje rychlé, hygienické a úsporné balení jednotlivých kusových produktů do BOPP fólií. Tento způsob balení je ideální volbou pro zákazníky, kteří hledají vysokou produktivitu, konzistentní kvalitu svárů a atraktivní prezentaci výrobků a to […]

SIG přináší flexibilní a udržitelná řešení pro balení potravin a nápojů

Na dnešním trhu si všichni účastníci – od výrobců přes maloobchodníky až po spotřebitele – stále více uvědomují význam udržitelnosti a potřebu šetrnějšího využívání zdrojů. V oblasti potravin a nápojů se proto do popředí zájmu dostává volba obalových materiálů, která má přímý dopad na životní prostředí. Podle průzkumů považují evropští spotřebitelé udržitelné obaly za jeden […]

Veletrh Reklama Polygraf Obaly navštívilo přes 7000 lidí

V květnu se na výstavišti PVA Expo Praha v Letňanech uskutečnil veletrh Reklama Polygraf Obaly. Na výstavní ploše o rozloze 8250 metrů čtverečních se jej zúčastnilo 97 vystavovatelů ze šesti zemí, přičemž ze zahraničí svoje novinky představilo 18 vystavovatelů. Akci shlédlo více než 7000 návštěvníků.  Na stánku kolínské společnosti OTK printig & packaging její zástupci […]

Mondi Bupak představuje inovaci, která má smysl: ECO-CAGE jako vítěz ocenění Worldstar

V dnešním dynamickém světě obalového odvětví je klíčovou aktivitou schopnost reagovat na měnící se potřeby trhu a zákazníků. Příkladem takového úspěšného projektu je vývoj nového ECO-CAGE obalu, který vznikl v rámci spolupráce mezi firmou Mondi Bupak a jejím stávajícím zákazníkem. Zákazník oslovil společnost Mondi Bupak s požadavkem na náhradu stávajícího dřevěného košíku na jahody, který […]
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Web editor:
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Svět balení, který ve čtvrtek jednou za 14 dní přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění ze světa balení.



Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required