Vstup nových sušenek Grany Biscuits na trh v Belgii provázela aktivní televizní a tisková podpora. Kampaň vrcholila na místě prodeje, kde zapůsobila velmi věrohodně díky použití nového konceptu displejů vyrobených v oddělení prodejních displejů skupiny STI Group, která se zabývá vývojem kreativních řešení a jejich uváděním do praxe.
Nové Grany Biscuits jsou celozrnné sušenky, potřebují proto propagovat především svůj obsah vitaminů, minerálů a vlákniny. Toho by si měl zákazník v obchodě všimnout hned na první pohled. Použitý koncept prodejních displejů z přírodní dvouvrstvé lepenky podtrhl přírodní původ vystavovaného výrobku. Trojrozměrná ozdoba dodala vysokou míru hodnověrnosti, které bylo dosaženo aplikací vidlí a pravých klasů, které jsou zapracovány do dekorace. Vystupující klasy současně zdůraznily ambici firmy LU stát se „expertem na cereálie“. Ofsetový tisk čtyřbarevného plakátu podpořil konkrétní značku.
Vysoká flexibilita umístění
Účelové uspořádání prodejních stojanů a dalších promočních součástí nabízí velké množství možností pro umístění v obchodě – od uličky palet přes ostrůvky akcí až po systémy mini shop-in-shop.
Prodejní displeje ve velikosti čtvrt a půl palety lze využít pro nejrůznější druhy sortimentu. Otvory vyražené na bočních stěnách umožňují variabilně šikmou nebo svislou prezentaci výrobku. Pokud se spojí více prodejních stojanů vedle sebe, vznikne rozměrný poutač s vystaveným produktem.
Tento koncept prodejních stojanů obdržel německé ocenění Obal roku 2007. Před zahájením podzimního veletrhu FachPack ho převzal v Norimberku pro svůj vývojářský tým Markus Weißberger, vedoucí designu a inovací v oddělení prodejních displejů firmy STI Group.
Ladislava Caisová