
Koncem léta představila společnost Tchibo kolekci volnočasové módy pro mladé se značkou Mitch & Co., kterou exkluzivně pro Tchibo vytvořil designér Michael Michalsky.
Toto oblečení je zabaleno v průhledných skládačkách se zajímavým konstrukčním i grafickým designem.
Michael Michalsky jedním ze „sta mozků“ zítřka, které byly vybrány odbornou porotou v rámci iniciativy Země nápadů (Land of Ideas) pod patronací německého prezidenta Köhlera. Michalsky žije a pracuje v Berlíně. Je pro něj typická mj. snaha o propojení módy a hudby. A tak i obaly, ve kterých se výrobky z kolekce Mitch & Co. prodávají, jsou vlastně plastové minikufříky, které lze dále používat, například na přenos CD a dalších nezbytností, které mají mladí se svým dynamickým způsobem života rádi stále při sobě.
Michalsky pracoval mj. 11 let pro Adidas, kde od roku 2000 vedl mezinárodní tým více než 180 designérů. Spoluprací s tímto designérem získává Tchibo pro svou firmu jeho kreativitu a dlouholetou zkušenost, která umožňuje vyjít vstříc přesně vytipované cílové skupině spotřebitelů.
lc