Pivovar z pražského Smíchova, dvojka českého pivního trhu, přistoupil k odvážné změně a po šesti letech kompletně mění lahve, které používá pro všechny typy svých piv. Nová láhev, kterou vyrábí Vetropack Moravia Glass, ctí současnou filozofii pivovaru. Láhev má moderní design, je jedinečná a podtrhuje odvahu značky Staropramen nebát se novinek a inovací.
Staropramen se teď na první pohled výrazně odliší od konkurence. Nová láhev je ve srovnání s tou dosavadní hranatější a zdobí ji věnec s písmenem S a letopočet 1869, kdy byl smíchovský pivovar založen. V obchodní síti se tyto láhve objevily na přelomu března a dubna. Piva dostala také novou etiketu a změnou prošlo od začátku roku také logo značky.
Firma chce nejen zaujmout zákazníky, ale reaguje též na rostoucí podíl piva prodávaného v láhvích. V loňském roce se totiž v České republice prodalo více baleného piva v obchodní síti než točeného piva v hospodách a restauracích. Projevil se tak dlouhodobý trend zvyšující se domácí spotřeby piva, a lze předpokládat, že bude v následujících letech pokračovat.
Kontakt:
VETROPACK MORAVIA GLASS, akciová společnost
Havlíčkova 180
697 29 Kyjov
Tel.: + 420 518 733 111
Fax: +420 518 612 024
E-mail: marketing.cz@vetropack.cz
www.vetropack.cz