
Koření Kamis v sáčcích se zipem
Kamis-Koření, s. r. o., uvedla na trh inovované obaly pro koření, které jsou vybaveny znovu uzavíratelný zipem.
Sáček usnadňuje dlouhodobé používání koření a dává záruku, že obsah neztratí nic ze své kvality. Navíc zajišťuje koření proti rozsypání a zjednodušuje jeho skladování v zásuvce, v polici nebo na jiném místě v kuchyni, stejně jako vystavení v regálu v obchodě.
Obaly Kamis jsou vyrobeny z vícevrstvého laminátu, jehož součástí je mj. hliníková fólie, která chrání před ztrátou vůně a funguje jako bariéra proti pronikání vodní páry a kyslíku. Hliníková fólie je navíc zesílena polyetylenem, který chrání před mikroprasklinami a zničením obalu. Při výrobě obalu se rovněž používá polyester, který zvyšuje pevnost obalu.
Nejpopulárnější koření značky Kamis – Pepř černý mletý, Pepř černý celý, Pepř bílý mletý, Nové koření, Sladká paprika, Ostrá paprika a Granulovaný česnek – jsou již na českém trhu k dostání v nových obalech.
Text, foto Kamis-Koření
BIO kysaný nápoj v kartonu Elopak
Obal BIO kysaného nápoje s jahodovou příchutí s uzavíratelným šroubovacím uzávěrem zaujme specifickým designem s logem BIO. Zadní strana je doplněna o emblém národní značky pro biopotraviny – známým jako „biozebra“. Výrobce nápoje, Mlékárna Valašské Meziříčí, zvolil typ obalu Diamond Pure-Pak® Curve 0,5 l společnosti Elopak. Karton se stříškou má kromě tzv. páté plochy na boku také zaoblenou spodní stranu stříšky, což umožňuje použít širší šroubovací uzávěr pro snadné nalévání a pohodlnou konzumaci mimo domov, při sportovních a dalších aktivitách a rovněž dokonalé zpětné uzavření obalu.
Technologie obalů Pure-Pak® společnosti Elopak zajišťuje ochranu před světlem, zachování nutriční hodnoty a celkové čerstvosti nápoje. Výrobek má trvanlivost tři týdny při uchování v chladicím řetězci.
Text, foto Elopak
Zelená embosovaná vratná třetinka
Kdykoli drží spotřebitel novou láhev nizozemského piva Grolsch, doslova cítí v ruce její jméno. Ponechána byla totiž pouze etiketa na hrdle láhve a obvyklá etiketa na jeho těle byla nahrazena vertikálně embosovaným logem značky piva.
Tato nová vratná třetinková pivní láhev, která byla vyvinuta firmou FLES/the INNOVATIONLAB®, přináší na nizozemský trh ještě jednu novinku – svoji zelenou barvu. Doposud byly v Nizozemsku vratné pivní lahve pouze hnědé, láhev odlišné barvy tak pomáhá diferencovat značku.
mv
Text, foto: FLES/the INNOVATIONLAB®.
Pivo v hliníkových lahvích
Hliníkové lahve na pivo zaznamenaly po svém uvedení na americký trh velký úspěch. V květnu minulého roku představil pivovar Anheuser-Busch svou značku Mitchelob také v lahvích vyrobených z hliníku. Základní barvou lahví je stříbrná, která zdůrazňuje výjimečnost obalu a také evokuje vychlazenost nápoje.
Hliníkové pivní lahve jsou zaměřeny na současné spotřebitele, kteří si vybírají nápoje odpovídající modernímu životnímu stylu. Vzhled, typický pro kluby a bary, je kombinován s nerozbitností, která je důležitá pro sportovní a outdoorové aktivity. Styl a odolnost obalu tak vystihují současné trendy trávení volného času a podporují image moderního spotřebitele.
Text, foto: Anheuser-Busch
Sto mililitrů v pěti gramech
Firma PET Engineering představila lahvičku o objemu 100 mililitrů, která váží pouhých pět gramů. Tato lahvička, která je o dva gramy lehčí než srovnatelné výrobky na trhu, byla vyvinuta ve spolupráci s kanadskou společností Husky Injection Moulding System, americkou firmou InvistaTM a firmou Sleever International.
Láhev je určena pro mléčné a jiné zdraví prospěšné nápoje, které odpovídají modernímu životnímu stylu. Je navržena ve dvou verzích. První z nich je vyrobena z PET; druhá z PolyShield® PET, který zaručuje lepší bariérové vlastnosti. Ochrana nápoje proti působení světla může být zvýšena přidáním barviv nebo pomocí shrink sleeve (převlečené etikety), která může nést příslušné marketingové sdělení.
Text, foto: PET Engineering