Sephora vsadila na obal s příběhem

Parfumerie Sephora odstartovala i v Česku distribuci kolekce rtěnek Lip Stories – rtěnky s příběhem. Výrobek zaujme především nápaditým obalem, který je klíčový i pro samotnou marketingovou komunikaci produktu.

Balení je ekologické a každý ze 30 odstínů rtěnky má tubu s jiným obrázkem podníceným oblíbenými Instastories. Rtěnky lze zakoupit za cenu 240 korun v obchodech i v e-shopu. Podporuje ji kampaň na Facebooku a Instagramu. Firma navíc po celý leden pořádá setkání make-up artistek se zákaznicemi ve všech svých obchodech v rámci roadshow.

Ženy si mohou přes webové stránky společnosti rezervovat svých 30 minut s odbornicí ve vybrané prodejně. Mezi 15. a 28. lednem proběhne soutěž o jeden balíček produktů značky Sephora. Úkolem je vyfotografovat se na zajímavém místě s rtěnkou Lip Stories a sdílet fotografii na svém Instagramu s hashtagem #LipstoriesCZ.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail