O-I vydává svůj Design Book

Společnost Owens-Illinois, největší výrobce skleněných obalů na světě, vydává první celosvětový Design Book. Cílem je inspirovat majitele značek, agentury a všechny ty, kteří se zabývají designem skla. Firmě se podařilo shromáždit více než sto designových obalů ze všech koutů světa.

Jednotlivé návrhy musely splnit několik kritérií a to všestrannost, obsahovat speciální prvky dané značky, barvy nebo specifické tvary. Všechny tyto designové rozmanitosti nemůže tak dokonale vystihnout žádný jiný obalový materiál než je sklo.

Sklo se vyznačuje čistotou, vysokou kvalitou, udržitelností a zdravotní nezávadností. V kombinaci se všestranností designových návrhů se spojuje a vytváří těsnou vazbu mezi spotřebitelskou zkušeností a hodnotami značky.

„Mnoho studií potvrdilo, že spotřebitelé preferují sklo. Je to jejich nejoblíbenější způsob balení. Potěší vás, když držíte vychlazenou láhev s pivem, otevřete misku se svojí oblíbenou pomazánkou, nebo když se díváte na someliéra, který vám otevírá šampaňské,“ řekl Andres Lopez, výkonný ředitel společnosti O-I.

Vybrané skleněné obaly v Design Booku jsou návrhy týmů O-I za posledních pár let, ať už jde o produkty na zakázku, nebo prostřednictvím zadání agentur zákazníků na všech čtyřech kontinentech, na kterých společnost působí. Jde o širokou škálu a expertízu v obalovém designu společnosti O-I. Zároveň ilustrují různé kulturní znaky, které inspirují značky po celém světě.

Design Book je distribuován zákazníkům O-I a předním designovým agenturám po celém světě.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail