Emco přesypalo mysli do nového obalu

Česká rodinná společnost Emco prochází redesignem svých obalů. Mezi prvními přišla na řadu klíčová kategorie Mysli, jejíž tři nejdůležitější příchutě čekalo i vylepšení receptury. Redesign obalů Mysli je součástí nového grafického konceptu celého portfolia, který má sjednotit vizuální identitu výrobků Emco.

Zatímco od roku 2009 se na obalech mysli dělaly jen kosmetické úpravy, tato změna je zásadní a velmi razantní. Dalo by se říci, že se jedná o největší změnu obalů v celé historii firmy. „Cílem redesignu bylo jasně komunikovat benefity výrobků, a také moderním stylem posílit vnímání chuti, kvality a přírodního původu surovin. Zároveň jsme se snažili zachovat návaznost na značku Emco a dbát na jasnou rozpoznatelnost a visibilitu produktů na regále,“ vysvětluje důvody změny designu obalů Kamil Varhánek, Senior Product Manager společnosti Emco.

Dalším důležitým bodem redesignu bylo vyzdvižení rodinné tradice Emca a každodenní zapojení zakladatele pana Zdenka Jahody do chodu firmy a kontroly kvality výrobků. Emco je v současnosti nejoblíbenější značka mysli mezi spotřebiteli v kategorii snídaňových cereálií, což s sebou nese i závazek výrobky neustále vylepšovat, proto například uvnitř nového obalu naleznou zákazníci i vylepšenou recepturu nejprodávanějšího výrobku- čokoládového Mysli.

Emco má vedle snídaňových produktů v portfoliu i tyčinky a sušenky. Všechny obaly plánuje postupně přizpůsobit nové vizuální identitě výrobků, která má pomoci vyzdvihnout nespornou kvalitu, v podobě poctivých surovin, jež zobrazuje na přední straně obalů. Zákazník si tak může být hned na první pohled jist, co jej čeká uvnitř.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail