Birell dosáhl na marketingové zlato

Plzeňský Prazdroj se stal absolutním vítězem letošního ročníku cen Grand Prix, které společně vyhlašují Marketingový institut a Institut interní komunikace. Vítězství mu zajistil výrazný obchodní úspěch nealkoholického piva Birell. Cenu pro absolutního vítěze 7. ročníku Grand Prix i ocenění za nejlepší marketingový projekt převzal Grant McKenzie, ředitel pro marketing a strategii Plzeňského Prazdroje.

Cenu Grand Prix uděluje odborná porota složená z předních tuzemských manažerů významných firem i osobností z akademické sféry za nejlepší počiny v oblasti obchodu, marketingu a komunikace. Grant McKenzie je pod úspěšným tažením Birellu spolu s dalšími kolegy výrazně podepsán. Porota zejména ocenila, jak se mu podařilo prosadit Birell jako nápoj oblíbený u širokých skupin zákazníků. Nealkoholické pivo bylo původně vnímáno pouze jako kategorie určená milovníkům piva pro příležitosti, kdy nemohou pít alkohol. Plzeňský Prazdroj ale cílovou skupinu výrazně rozšířil na celou dospělou populaci, a to včetně žen. Birell se také stal oblíbenou volbou pro lidi, kteří se zajímají o aktivní životní styl, a to díky podpoře akcí, jako je například Birell Run.

Kromě absolutního vítězství se Plzeňský Prazdroj stal na letošní Grand Prix i vítězem odborné kategorie „Marketingový projekt“.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail