MAKRO ve Stodůlkách v novém kabátě

Moderní design prodejny, inspirativní kuchyně přímo na prodejní ploše i více než 3 500 nových položek v nabídce. To jsou lákadla, kterými nově chlubí pražská prodejna MAKRO Stodůlky. Přestavba proběhla v rámci změny firemní strategie od prodeje ke službám.

Renovace prodejny si vyžádala 8 měsíců práce za za plného provozu, náklady dosahují 34 milionů korun. Během této doby ve Stodůlkách vybudovali nové oddělení pekárny i zákaznické toalety, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyň pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Změnil se také vnitřní vzhled obchodu, který akcentuje nové trendy, teplé barvy a přírodní materiály. Řešení prodejny navrhl interní tým MAKRO ve spolupráci s italskou společností Costa, českou firmou Refuel a architektem Janem Skoupým.

Ještě zásadnější změny pak proběhly v sortimentu této pobočky. MAKRO nově zalistovalo do nabídky na 3 500 položek. Reaguje tak na tržní trendy a poptávku ze strany zákazníků. „Zaměřili jsme se na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Výrazně jsme rozšířili etnickou kuchyni včetně asijské, balkánské nebo mexické. Z nepotravinářského zboží u nás nyní najdete ekologické čističe, široký sortiment jednorázového nádobí a doplňky pro stolování,“ vyjmenovává Rober Brejc, manažer prodejny MAKRO Stodůlky. Další změnou je mnohem silnější spolupráce s lokálními dodavateli a producenty. „Z nových značek bych namátkou zmínil Pekařství Štastná Koza z Berouna, Marmelády Šafránka nebo třeba 14 lokálních řemeslných pivovarů včetně Pivovaru Matuška, Tátův Sad a Prague Cider,“ dodává Brejc.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail