Vzkaz v láhvi? Ne, v plechovce!

Tajná zpráva v láhvi? Zapomeňte na to a pošlete zprávu v plechovce! Společnost Ardagh Group přichází s novým řešením pro nápojový trh, respektive pro trh s hliníkovými plechovkami. Novinka využívá dva různé termochromické inkousty. Při ochlazení jsou barvy totožné, avšak jakmile se plechovka zahřeje v ruce spotřebitele, jedna barva zmizí rychleji než druhá, čímž odhalí spotřebiteli skrytou zprávu.

Tato metoda má podle společnosti obrovský marketingový potenciál. Umožňuje doručování na míru šitých zpráv, například propagačních sloganů.

„Inkousty nejenže ukazují teplotu nápoje a tím ideální dobu pití, ale také usnadní interakci se spotřebiteli,“ soudí Nikola Kerkhoff, product manager společnosti.

Společnost v současné době jedná o uvedení produktu na trh. Příležitost vidí v segmentu piva i nealkoholických nápojů. Reveal Impact je však vhodný pro všechny typy nápojů, které vyžadují chladicí proces před konzumací.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail