Coca-Cola mění etikety. A láká na exotiku.

Coca-Cola Česká republika mění etikety a odstarovala novou letní kampaň, ve které budou moci fanoušci značky vyhrát luxusní týdenní zájezd pro dvě osoby do Evropy i za vzdálenou exotikou. Každý týden až do 31. srpna si bude moci výherce vybrat zájezd do jedné z 20 evropských a světových destinací. Speciální letní design dostanou půllitrové lahve nápojů Coca-Cola, Fanta a Sprite.

„V letní kampani opět měníme etikety, tentokráte za oblíbené dovolenkové destinace. Jde o evropský koncept, kdy se unikátní packaging postupně objeví v dalších zemích Evropy,“ vysvětluje Jana Nováková, brand manažerka značky Coca-Cola, a dodává: „Pro kampaň jsme využili tradiční soutěžní mechaniku s využitím výherních kódů. Stačí si jen zakoupit 0,5l lahev Coca-Cola original taste, Coca-Cola zero cukru zero kalorií, Fanta nebo Sprite, na webových stránkách Coca-Cola vybrat vysněnou destinaci a zadat číselný kód, který je ukrytý na spodní straně víčka. Zda s námi poletíte na cestu snů, se dozvíte okamžitě po jeho zadání.“

V rámci kampaně se bude hrát o týdenní zájezdy do čtyřhvězdičkového hotelu s polopenzí. Vybírat lze z 20 zemí po celém světě, od klasických destinací, jako jsou Řecko či Francie, až po exotické Bahamy, Filipíny či Vietnam. Soutěž běží od 5. června až do konce léta, stejně jako celá kampaň.

Sázka na microinfluencery

Na novou letní soutěž upozorní televizní spot, který bude poprvé vpuštěn na obrazovky dnes, tedy 12. června. Součástí kampaně budou také aktivity v digitálním prostředí a hlavně na sociálních sítích. „V rámci kampaně pracujeme s novými, dynamickými formáty jako panoramatická 360° videa pro Facebook. Hodně aktivní budeme na Instagramu, kde nově zařazujeme spolupráci s microinfluencery. Velký důraz kladneme na stále populárnější Instagram Stories a právě v jejich prostředí spustíme soutěž pro fanoušky, ve které bude možné každý den získat speciální boarding pass s kódem do soutěže o zájezd snů,“ doplňuje Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail